05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > بهترین هدیه سازمانی

بهترین هدیه سازمانی

بهترین هدیه سازمانی چه میتواند باشد؟
البته پیش از هر چیز لازم به ذکر است که همانند سلسله مراتب اداری و سازمانی، هدیه سازمانی نیز دارای رده بندی و سلسله مراتب می باشد و از همکاران معمول مجموعه شروع و تا مدیریت عالی رتبه خاتمه می‌یابد.
طبعاً هدیه سازمانی ویژه مدیریت با هدیه سازمانی برای عموم پرسنل متفاوت است، اما در نهایت در هر رده سازمانی که مورد نظر باشد، کلیت هدیه سازمانی دارای ویژگی های عام است و آن ویژگی ها هدیه سازمانی را از هدیه دوستانه، هدیه شخصی و خانوادگی متمایز می نماید.
هدیه سازمانی هدیه ای است که الزاماً باید دارای نوعی تشخص و همچنین اصالت و هویت باشد و در نتیجه می‌توان اذعان داشت که هدیه سازمانی باید شناسنامه دار باشد، از حوزه ای باشد که آن عرصه دارای وزن معنوی، ارزشی و شکیل و اصیل باشد، جذاب و زیبا بوده و در عین حال دارای کاربرد باشد و صرفاً محصولات دکوراتیو و تزئینی نباشد.
هدیه سازمانی الزاماً باید همراه با کارت، کارت پستال یا لوحی که در آن نام عنوان و سمت هدیه گیرنده درج شده بوده، باشد تا بدان وسیله وزن، اعتبار و شأن هدیه گیرنده و هدیه دهنده رعایت گردیده و تشخص هدیه نیز بالاتر رود.
با در نظر گرفتن نکات ذکر شده عرصه صنایع دستی ایران به سبب اصالت تاریخی، تکثر دستاوردها، زیبایی، کاربردی بودن عموم محصولات و دارا بودن شاخصه‌ هایی همچون ارزش معنوی به واسطه روح هنری و فرهنگی دمیده در آن، مناسب ترین حوزه برای انتخاب هدیه سازمانی می باشد، به ویژه این که زیرمجموعه‌ های نمونه های متنوع آن همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، منبت، معرق، مس و پرداز، مس و نقاشی، الماس تراش، حرکاتی مس، حکاکی چوب، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، میناکاری، زیورآلات مدرن یا سنتی دست ساز و… امکان گسترده‌ ای را برای انتخاب متنوع فراهم آورده است.
انتخاب هدیه سازمانی از عرصه صنایع دستی ایران پاسداشت این میراث گرانبها و ارزشمند ملی و میهنی ماست.

خرید صنایع دستی اقتصادی و جذاب

هدیه سازمانی و پیشنهادات هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای تدارک ویژه برای سازمان ها، ادارات و مؤسسات مختلف دولتی و خصوصی در جهت رفع نیازهای ایشان به هدایای فاخر  نفیس و زیبا از حوزه صنایع دستی اقدام طراحی، خلق و عرضه پکیج هایی انحصاری، متنوع و ویژه نموده است. پکیج های هفت گردون خیال از گزینه‌ های مناسب و کارسازی است که در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدیه مدیریت، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید و… دارای بازخوردی مناسب و کاربردی بوده و مورد استقبال شایان توجه بسیاری از سازمان‌ ها، نهادها و مؤسسات دولتی و خصوصی قرار گرفته است که اسامی بخش‌ هایی از ایشان به همراه سایر پکیج ها و هدایای تدارک دیده شده جهت روئیت متقاضیان محترم در وبسایت قرار داده شده است.
با هفت گردون خیال راهی نوین را در عرضه ای متفاوت تجربه نموده و خاطره ای شیرین و ماندگار را رقم بزنید.

صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.