07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > بهترین هدیه سال نو برای کارمندان و مدیران چیست

بهترین هدیه سال نو برای کارمندان و مدیران چیست

با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و شر.ع سال نو ، دغدغه تهیه هدایای ویژه این ایام از مهم ترین مسائل شرکت ها ، نهادها و ارگان های دولتی و خصوصی است. این امر وقتی بزرگ تر و حادتر می شود که در نظر بگیریم ایام پایانی سال اوج ترافیک کاری و فیزیکی شرکت هاست ، حسابرسی سالانه و برنامه ریزی جهت شروع سال نو و دهها مسائل متفاوت و گوناگون. به تمام مسائل فوق باید حجم سنگین ترافیک و شلوغی مراکز عمده خرید و تجاری را نیز افزود. با توجه به جمیع مسائل مطرح شده ایجاب می نماید شرکت ها و ارگان ها زودتر و با فراغ خاطر بیشتری نسبت به تهیه و ارسال هدایای تبلیغاتی و سازمانی خود اقدام نمایند.

هدیه سال نو برای کارمندان و مدیران

در این ارتباط مهم ترین و ابتدایی ترین سوال این است چه هدیه ای بدهیم و سوال بعدی چگونگی تهیه آن است.

در پاسخ به سوال نخست ابتدا باید این نکته را روشن نمایید که به چه کسی و به چه منظوری می خواهید هدیه بدهید. طبعا در یک ارگان و سازمان افراد دارای شأن و وجهه متفاوتی به لحاظ ساختار سازمانی ارگان مربوطه هستند. مدیران سطوح عالی ، مدیران میانی و کارمندان و پرسنل مربوطه. بالطبع اهدای هدیه در تمام سطوح یکسان نخواهد بود. هدایای ویژه مدیران عالی بایستی دارای ویژگی های خاص خود بوده و هدایای مدیران میانی و کارمندان نیز شرایط و الزامات خود را دارد. از طرفی بایستی به نکته مهم دیگری نیز توجه نمود و آن این که اهدای هدیه با چه نیت و منظور و اهدافی است. صرفا یک یادبود جهت همکاری مشترک است یا با نیت سپاسگزاری از طرف مقابل به جهت مراودات تجاری و مالی سازمان مربوطه در طی سال گذشته با مجموعه شما می باشد. و یا به نیت مصرفی و تبلیغ برند خود و ترغیب طرف مقابل به استفاده از خدمات مجموعه شما طی سال آینده می باشد.

به هر حال در هر حالت از شرایط سه گانه ذکر شده ، نوع هدیه در نظر گرفته شده برای مدیریت عالی و … می تواند متفاوت باشد.

شأن مدیریت یک مجموعه ایجاب می نماید که هدیه در نظر گرفته شده متناسب با آن باشد. از طرفی جدای از خود هدیه ، بسته بندی و نوع پوشش هدیه نیز باید در برگیرنده شرایط فوق باشد. چه این که هرچه بسته بندی و لفاف هدیه شکیل تر و وزین تر باشد اثرگذاری هدیه فوق به مراتب بیشتر خواهد بود. حتی می توان برای تاثیرگذاری فوق العاده نام شخص هدیه گیرنده و لوگوی شرکت مطبوع ایشان را بر روی جعبه و یا محصول داخل آن و یا در بهترین حالت همراه با کارت تبریکی منقوش به نام و لوگوی تجاری طرف مقابل و با ذکر نام و سمت آن مدیر ، هدیه را ارسال نمود. بدون شک تاثیرگذاری این اقدام به مراتب بر ارج و احترام و به یاد سپاری نام و برند شما در ذهن هدیه گیرنده می افزاید و هدیه شما را به هدیه ای ماندگار و دوست داشتنی تبدیل می آسان و مقدور نموده است. ست های وزین و متفاوت ویژه مدیران عالی سازمان ها ، مدیران میانی و کارمندان محترم ، دست شما را برای یک انتخاب و خرید عالی باز گذارده و یاریگرتان است.

 با عنایت به اوضاع و شرایط ویژه ای که میهن ما آن را تجربه می نماید ضرورتا ایجاب می نماید که برای رونق چرخ اقتصاد کشور و حکایت از تولید کنندگان و صنعتگران پر تلاش داخلی و در بعد فرهنگی نیز کمک به گسترش فرهنگ و سنن و هنر ملی و بومی خود ، هدایای در نظر گرفته شود که منظور فوق را برآورده سازد و در این میان چه بهتر از صنایع دستی ایران که هم تماما با استفاده از مواد و مصالح کاملا داخلی و هم با تلاش و کوشش فراوان هنرمندان صنعتگر میهن عزیزمان تولید و روانه بازار گردیده است ، می باشد؟

صنایع دستی ایران با گرایش های گوناگون و گسترده و متفاوت خود می تواند گزینه مناسبی جهت برآورده سازی نیازهای ذکر شده باشد. آثاری فاخر و اصیل و گران سنگ که می تواند زینت بخش هر مکانی باشد و یقینا بسیار بهتر و با کیفیت تر از بسیاری محصولات مشابه خارجی حاضر در بازار ایران است. به عنوان نمونه می توان به چند شاخه از زیر مجموعه ای صنایع دستی ایران اشاره کرد که قابلیت بالایی در زمینه  هدایای سال نو ویژه مدیران و کارمندان را در بر دارند.

 صنایع فیروزه کوبی با جلوه ای بی نظیر از سنگ های اصیل فیروزه نیشابور در قالب انواع محصولات مختلف زینتی و کاربردی و یا صنایع و محصولات نفیس و اصیل خاتم کاری با گسترده ای فوق العاده از انواع محصولات نفیس مدیریتی ، تابلوهای دیواری بسیار شکیل خاتم ، ساعت و … ) و یا صنایع میناکاری و نیز مس و پرداز را نام برد که هر کدام علاوه بر جذابیت و ظرافت و اصالت ذاتی خود دارای جنبه های کاربردی نیز می باشند.

ما در هفت گردون خیال با ارائه انواع ست های ترکیبی و یا خاص و ویژه برای هدایای سال نو و البته در بسته بندی های شکیل و منحصر به فرد توانسته ایم به سهم خود گامی بلند در این راستا برداشته و بر خود می بالیم که معرف و مبلغ صمیمی و متعهدی برای تلاشگران این عرصه  هستیم. ست های زیبا و جذاب ارائه شده پاسخ گوی نیاز تمامی سطوح مختلف می باشد.  ست های ترکیبی  هفت گردون خیال دارای تنوع بی نظیری است که شامل آثار فاخر و نفیس صنایع دستی در کنار سایر محصولات مورد نیاز افراد اعم از محصولات الکترونیکی ، چرمی و … می باشد. متقاضیان گرامی با ورود به وبسایت شرکت می توانند با خیالی آسوده و در نهایت سهولت و امنیت خاطر ، سفارشات خود را ثبت و دریافت نمایند و شروع سال نو را برای مخاطبین خود با هدایای هفت گردون خیال شیرین تر و ماندگارتر نمایند.

هدیه اداری مناسب
ست کشکول فیروزه کوب به همراه کتاب نفیس و زعفران اعلا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.