07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > تخفیف ۳۰ درصدی پست برای ارسال محصولات صنایع دستی

تخفیف ۳۰ درصدی پست برای ارسال محصولات صنایع دستی

معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش خبرنگار میراث آریا، روز دوشنبه ۷ مهر ۹۹ در محل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این تفاهم نامه به امضای پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث و سبحانی‌ فر معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پست رسید و دو طرف در باب همکاری مشترک با هدف حمایت بیش از پیش از صنایع دستی توافق کردند.
محمودیان در این مراسم گفت اقدام ارزشمند شرکت پست در دوران فعلی که هنرمندان صنایع دستی به سبب اپیدمی کرونا با مشکلاتی روبه‌رو گردیده اند، بیانگر حمایت این شرکت از هنرمندان صنایع دستی است و از نتایج خوب این همکاری که موجب رونق فروش و معرفی هرچه بیشتر آن است، سخن گفت. سبحانی‌ فر نیز در این ارتباط گفت این شرکت و معاونت صنایع دستی باید با هم همکاری لازم را داشته باشند و خود را موظف به هم پوشانی و نیز اقدامات حمایتی از صنایع دستی دانست و ادامه این همکاری را در راستای منافع ملی دانست و از جمله اقدامات گوناگونی چون برگزاری کارگاه های آموزشی عمومی و تخصصی، استفاده از بانک‌های اطلاعاتی طرفین، بهره گیری از زیرساخت‌ های فیزیکی محیطی و ظرفیت‌های بالقوه طرفین در زمینه تبلیغات، حضور در نمایشگاه ها و رویدادهای بین المللی، اجرای طرح چاپ تمبر شخصی، ارسال کارت‌های الکترونیکی، اختصاص فضاهای فیزیکی مناسب به فعالان صنایع دستی از سوی شرکت پست. در مفاد این تفاهم نامه سخن گفت و از دیگر مفاد این تفاهم نامه به ارائه سرویس پیشتاز با تخفیف ۳۰ درصد نسبت به نرخ نامه پستی برای ارسال محصولات صنایع دستی طبق لیست وزارت خبر داد.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.