06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > تقویت صنایع دستی استان ها گامی در راه جهش تولید

تقویت صنایع دستی استان ها گامی در راه جهش تولید

در سالی به سر می بریم که سال جهش تولید نام گرفته است. این جهش و رشد اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه از ابتدا با طرح و برنامه ای روشن و جامع و واقع گرایانه و متناسب با زیرساخت های موجود و همچنین نیازهای راستین و واقع‌بینانه اجتماعی همراه باشد و از آن مهم تر ترغیب و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی و ایجاد بسترهای مناسب توسط نهادهای ذیربط صورت پذیرد. در چشم انداز اقتصاد بدون نفت که سالیان سال است کارشناسان حوزه اقتصادی و همچنین مسئولان رسمی و دولتی و متولیان اقتصادی میهن، بر طبل آن می کوبند تاکنون چه کرده‌ایم؟ کدامین مطالبات علمی و کارشناسی صورت پذیرفته است و چه گام هایی برداشته شده است؟

بستر سازی و سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی

از جمله صنایع ملی و بومی ایران که قابلیت رشد، توسعه و نیازمند توجه ویژه است، صنایع دستی ایران می باشد. صنایعی که با کمترین میزان سرمایه گذاری نسبی لیکن در بستر و ساختاری مناسب و اندیشیده شده میتواند بالاترین بازگشت سرمایه و ایجاد ارزش افزوده بالایی را در پی داشته باشد. چه اینکه این صنعت بومی و ملی به تمامی با توجه به چی شدبازار کار مناسب خود و حضور اساتید نام آشنا و متبحر و مواد و مصالح اولیه صد در صد داخلی می‌تواند با نگاهی ویژه و کارشناسانه موجبات رشد اقتصادی و جهش تولیدی مد نظر را در پی داشته باشد. محصولات زیبا و کاربردی صنایع دستی ایران از جمله آثار فیروزه کوبی، میناکاری، خاتم کاری، مس و پرداز، قلمزنی، نقره نما، قلمکار، ترمه، فرش، گلیم، گبه و… هر کدام به تنهایی می تواند باعث رونق اقتصاد و شکوفایی آن در مناطق تولید خود باشند. و با ایجاد اشتغال گسترده زمینه رشد و جهش تولید را در پی داشته باشند. به ویژه اینکه تمامی مناطق و نواحی ایران عزیزمان دارای محصولات و صنعت اختصاصی دستی و بومی خود بوده که در یک نگاه همه جانبه می‌توان رونق تمامی اقلیم ها و نواحی ایرا

شرکت هفت گردون خیال و اهداف آن

شرکت هفت گردون خیال با این انگیزه و نیت از آغاز تاسیس و شروع فعالیت خود در این عرصه گام در این راه پر فراز و نشیب گذارده است و در چشم انداز نگاه خود رونق و شکوفایی این صنعت مهم ملی، بومی و اصیل ایران را مد نظر قرار داده است و بر این مبنا با حضور نامداران این عرصه امکانی را در حد توان و وسع خود فراهم نموده است تا با تولید و همچنین گرد آوری، معرفی و عرضه بهینه این محصولات فاخر، شکیل و نیز کاربردی گامی هرچند کوچک در این راستا برداشته و صنایع دستی ایران را به جایگاه شایسته و قابل ستایش خود برگرداند.
هفت گردون خیال با طراحی و ساخت جعبه های شکیل، مستحکم و زیبا و ارائه پکیج های متنوع و انحصاری پاسخگوی شایسته‌ای به این نیاز ملی می‌باشد. بسته های اقتصادی، هدایای مدیران محصولات وی آی پی، هدایای خاص، فاخر، تبلیغاتی و سازمانی پیشنهادات جذابی است که ماه حصل تلاش و حضور مسئولانه هفت گردون خیال در این عرصه است که می توان با مراجعه به وبسایت جامع شرکت با گوشه‌ای از این تلاش بی وقفه آشنا گشت و نیازهای خود را مرتفع نموده و نام نیک و شایسته‌ای از خود در اذهان به جای گذاشت.

ست ساعت خاتم میناکاری
ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.