31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > تقویت همکاری های معاونت صنایع دستی و بنیاد برکت در پی شیوع کرونا

تقویت همکاری های معاونت صنایع دستی و بنیاد برکت در پی شیوع کرونا

خانم محمودیان معاونت صنایع دستی کشور دیروز در گفتگو با خبرگزاری میراث آریا از تقویت همکاری متقابل این معاونت با بنیاد برکت در پی گسترش و شیوع بحران کرونا و شرایط اضطراری پیش آمده خبرداد. محمودیان گفت همکاری‌های این دو دستگاه با انگیزه و نیت حمایت از کارگاه‌ها و تولیدی‌های صنایع دستی که در پی گسترش کرونا دچار مشکل شده اند، می باشد.ایشان از برگزاری نشست های گوناگون با مسئولان این بنیاد خبر دادند که به نتایج خوبی نیز منجر شد که به عنوان یک نمونه از دستاوردهای آن از اعلام همکاری بنیاد برکت برای معرفی حامیان شرکت های کوچک و متوسط و نیز کارگاه های کوچک برای ارائه تسهیلات حمایتی در جهت تکمیل زنجیره ارزش صنایع دستی در کل کشور و البته با اولویت ۸ استان خبر دادند. پویا محمودیان اضافه کرد با اعلام مکتوب بنیاد برکت برای همکاری با مدیران استانی، مکاتبات صورت پذیرفته است که پس از دریافت جواب و جمع بندی نتایج به منظور بهره‌مندی از تسهیلات پیش‌بینی شده به بنیاد برکت ارسال می‌شود.
معاون صنایع دستی یادآور شد که طرح های حوزه صنایع دستی که از طرف بنیاد برکت برای سال ۹۹ ایجاد خواهد شد رقمی حدود ۶ هزار طرح را در بر گرفته است که در استان‌های مختلف اجرا خواهد شد که با همکاری معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اجرا می‌شود.
ایشان در پایان با اشاره به ارسال گزارش خسارات ناشی از بحران کرونا به منظور حمایت از ذینفعان آسیب دیده به بنیاد برکت جهت اخذ تصمیم حمایتی به گفتگوی خود پایان داد.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.