04 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > جهش تولید و صنایع دستی ایران

جهش تولید و صنایع دستی ایران

سال جدید را متفاوت آغاز کردیم. شروعی همراه با بیم و امید. بیم از پدیده ای جهانگیر و گسترده به نام کرونا. و امید. امید که باز هم دوباره شاهد روزها و ایامی خواهیم بود سرشار از زندگی ، سرشار از بهارو سرشار ار رشد و رونق و آرامش و لبخند. این به راستی راز خلقت است. راز آفرینش و جهان است. نیکی و بدی ، زشتی و زیبای ، سکون و رشد همیشه تاریخ در کنار هم بوده و خواهند بود. این ما هستیم که انتخاب می کنیم در زمستان بمانیمیا همگام با بهار و شکوفایی زمین ما هم شکوفا شویم. انتخاب ما آینده ما را رقم خواهد زد.

حال و آینده صنایع دستی ایران

در گستره اقتصاد ایران عزیز  صنایع دستی ایران دارای جایگاه ویژه و ممتازی در سطح ملی و نیز بین المللی است. اگر چشم انداز رشد اقتصادمان را بر پایه هایی منهای نفت و گاز متصور شویم ، صنایع دستی ایران می تواند جایگاه شایسته ای را در رده های بالای جدول بدست آورد. چه اینکه صنایع دستی ایران به تمامی حاصل ذوق ، تلاش ، خلاقیت ، ابتکارو روح هنرجوی ایرانی است. و از آن مهم تر این که تمامی مواد و مصالح اولیه آن هدیه این خاک و دیار پر مهر و بخشنده است. هر اقلیم و قومیت و جغرافیایی در این پهنه دارای مواد و مصالح ویژه خود و به طبع آن دارای صنایع دستی و محصولات ویژه خود است. میناکاری و قلمزنی اصفهان در کنار خاتم کاری شیراز و ترمه یزد در کنار فیروزه کوبی نیشابور ، سوزن دوزی بلوچستان در کنار سفال و سرامیک همدان ، آسمان هنر و صنعت ایران را رنگین کمانی کرده اند. زیبا و درخشان. پس منطقی و عقلانی است که در این راستا متولیان امر با بسترسازی و صاحبان سرمایه با سرمایه گذاری و هنرمندان و صنعتگران دست در دست هم با تلاش و همت مضاعف ، صنایع دستی ایران را به جایگاه شایسته خود هدایت و رونق اقتصادی و اشتغال و شکوفایی شایسته این هنر-صنعت را به ارمغان آورند.

هفت گردون خیال و صنایع دستی ایران

شرکت هفت گردون خیال با درک این ضرورت و موقعیت خاص از بدو تاسیس خود وجهه همت خود را بر این بنا نهاده است که معرف شایسته صنایع دستی نفیس ، زیبا و اصیل ایران بوده و تمامی تلاش خود را در نیل به ،این هدف والا قرار داده است. هفت گردون خیال با بهره گیری از بهترین استادکاران این عرصه و نیز تولید ، گردآوری و ارائه نوین این محصولات نفیس و زیبا از جمله محصولات فاخر خاتم کاری ، میناکاری ، مس و پرداز ، فیروزه کوبی ، نقره نما ، قلمزنی ، قلمکار ، ترمه و … در قالب بسته های اقتصادی  ، هدایای فاخر ، هدایای مدیران ، محصولات وی آی پی و هدایای سازمانی و تبلیغاتی در بسته بندی ها و پکیج های متنوع و اختصاصی خود با امید به فردایی روشن تر و پر رونق تر شما را به بازدید از سایت اختصاصی مجموعه دعوت می نماید.

بسته اقتصادی گلدان خاتم کاری و دیوان حافظ
ست لوکس هدیه تبلیغاتی و مدیریتی و تبلیغاتی و اداری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.