28 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > جا‌کارتی خاتم کاری

جا‌کارتی خاتم کاری

هنر اصیل و بی نظیر خاتم کاری از شاخص ترین گرایش های صنایع دستی ایران می باشد، که دارای جایگاه والایی در بین علاقمندان به این محصولات نفیس، اصیل و ماندگار ایرانی است.
خاتم کاری با ارائه طیف گسترده و وسیعی از محصولات مختلف در حوزه‌های متفاوت توانسته است پاسخگوی سلایق گوناگون آحاد و طبقات مختلف اجتماعی قرار بگیرد محصولاتی نظیر انواع تجهیزات و ظروف و ادوات خانگی با کاربرد مصرفی روزانه، محصولات مرتبط با حوزه های اداری و رسمی، کالاهای ارزشی و دارای بار فرهنگی و معنوی، محصولات سرگرمی و ادوات ورزشی، محصولات تزئینی و دکوراتیو، محصولات مرتبط با حوزه معماری اعم از معماری داخلی و معماری خارجی. خوشبختانه در سالیان اخیر و با توجه به اقبال بیشتر جامعه به هدایا و کالاهای ارزشمند داخلی به ویژه هدایای صنایع دستی، هدایای خاتم کاری در کانون توجه بسیاری از اقشار جامعه به ویژه سازمان ها نهادها و ارگان‌ های معظم دولتی و خصوصی قرار گرفته است و بسیاری از سازمان ها در مناسبت مهم سازمانی از قبیل مراسم تودیع و معارفه، تقدیر از همکاران پرتلاش، جشن بازنشستگی، سالگرد تأسیس و فعالیت موسسه یا نهاد مطبوع، بسیاری از اعیاد ملی و مذهبی به ویژه عید نوروز از هدایای زیبا، نفیس و اصیل صنایع دستی به ویژه هدایای خاتم‌ کاری بهره می‌برند.
مجموعه هدایای مدیریتی خاتم‌ کاری و ست های اداری رومیزی یکی از گزینه‌ های فوق العاده جذاب و محبوب و پرکاربرد در اینگونه مراسم ذکر شده است. این ست های مدیریتی متشکل از چند قطعه کاربردی آثار نفیس خاتم کاری میباشد، مشتمل بر جاقلمی، جاکارتی، جای تقویم و سررسید، خودکار و خودنویس، لوگو و یا تندیس های اداری، جای دستمال کاغذی و…
از این مجموعه جاکارتی های خاتم در اشکال بسیار زیبا و متفاوت، درب دار، بدون درب، درب کشویی، طراحی و عرضه گردیده است که ضمن زیبایی و اصالت ویژه این آثار دارای کاربرد بسیاری در ست های رومیزی مدیریتی می باشد.

ست گلدان خاتم کاری

ست های خاتم کاری هفت گردون

شرکت بازرگانی هفت گردون خیال با تقدیم مجموعه های ارزشمندی از هدایای صنایع دستی، به ویژه هدایای خاتم کاری به علاقمندان و متقاضیان، راوی صادق اصالت، زیبایی، هنر و ارزش‌ های معنوی این میراث گرانقدر ملی است.
مجموعه‌ های پیشنهادی هفت گردون خیال تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای سازمانی، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… عرضه گردیده و با استقبال شایان توجهی از سوی نهادها، ارگان ها و مؤسسات مختلف خصوصی و دولتی روبرو گردیده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرصه‌ای است متفاوت و جذاب برای پاسخگویی مناسب و شایسته به نیاز مخاطبان و متقاضیان این هدایای نفیس، اصیل و ماندگار.

ست شکلات خوری خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.