31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > خاتم کاری روی مس

خاتم کاری روی مس

هنر-صنعت فاخر و اصیل ایرانی و میراث ارزشمند و گرانسنگ نیاکان هنرپرور میهن عزیزمان، خاتم کاری با جایگاهی والا و سترگ در میان طیف رنگین و متنوع صنایع دستی ایران توانسته است به شایستگی نمادی پر فروغ از تمدن درخشان ایران زمین باشد. این هنر والا توانسته است دایره ای وسیع، متنوع، کاربردی و نیز زیبایی بصری را حول محور خود سازماندهی و ساماندهی نماید.
خاتم کاری نیز همانند میناکاری بر تکثر در زیرساخت های متفاوتی بنا نهاده شده است. همانند مس، چوب، فلزات گران ‌بها نظیر طلا و نقره، با شمولی گسترده از محصولات متنوع در حوزه های مختلف از جمله تجهیزات و ادوات خانگی، محصولات اداری، محصولات سرگرمی و ورزشی، محصولات معنوی و ارزش مدارانه، محصولات تزئینی و یا دکوراتیو، محصولات مرتبط با حوزه معماری داخلی و خارجی و…
شاخه خاتم کاری روی مس یکی از پر محصول ترین و متنوع ترین شاخه های خاتم کاری بوده و طیف وسیعی از لوازم و ادوات مختلف را نمایندگی می نماید. همچون انواع گلدان های زیبا در سایزهای مختلف و طرح های متنوع، انواع کاسه، بشقاب، آجیل خوری، شیرینی خوری تخت و گود و پایه دار و بدون پایه، آینه و شمعدان، سنگاب، سرویس چای خوری، سرویس شربت خوری و بسیاری مثال های دیگر.
زیر ساخت مس در این دسته از محصولات در کیفیت نهایی کار بسیار تأثیرگذار می‌باشد، همچنین است خود خاتم ارائه شده بر سطح کار که می بایست دارای ویژگی های یک خاتم اصیل و نفیس باشد. چسب به کار رفته در این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همچنین است مفتول های چوبی و مفتول های برنجی و یا عاج به کار رفته در آن همگی در صورت استفاده از مواد مناسب و استاندارد دارای کیفیت بالا در خروجی کار فوق العاده تأثیرگذار است. از دیگر موارد قابل ذکر در محصولات خاتم کاری روی مس، پوشش مناسب، یکنواخت، فاقد پستی و بلندی پلی استر آن می‌باشد، که در زیبایی بصری آن بسیار حائز اهمیت است. از دیگر موارد قابل ذکر سوهان کاری مناسب و یکنواخت گره های هندسی ساخته شده از مفتول های استخوانی و فلزی است تا رسیدن به سطحی کاملاً صاف و یکنواخت، فاقد هرگونه بیرون زدگی، تیزی و… محصولات و هدایای خاتم کاری روی مس همیشه گزینه ای بسیار شایسته برای انتخاب هدایای انفرادی و یا سازمانی و اداری و تبلیغاتی می باشد.

ست شکلات خوری خاتم کاری

خاتم و هفت گردون خیال

محصولات خاتم کاری روی مس بازرگانی هفت گردون خیال متشکل از هدایای نفیس از انواع ظروف زیبای خاتم کاری روی مس بوده که در چیدمان پکیج های انحصاری شرکت به شایستگی جای گرفته است. پکیج هایی چون : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه خاص، هدایای مناسبتی و…
وبسایت جامع هفت گردون خیال آماده پاسخگویی به نیازهای خاص و متفاوت متقاضیان مشکل پسند هدایای نفیس صنایع دستی می باشد.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.