06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > خرید خاتم کاری

خرید خاتم کاری

به علت کثرت، تنوع، گستردگی و همچنین عدم تدوین استانداردهای لازم و ضروری در قالب دستورالعمل‌ های لازم الاجرا در حوزه محصولات صنایع دستی، خریداران و متقاضیان محترم هدایای صنایع دستی به ویژه در حوزه های مهم و شاخصی همچون خاتم کاری و میناکاری با مشکلات عدیده ای هنگام تهیه آن روبرو میگردند و البته متأسفانه اشباع بازار از محصولات نامرغوب و بی‌ کیفیت، خود مزید بر علت گردیده است.
یکی از مهم ترین باید های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان تنها متولی رسمی و فراگیر، ورود هر چه سریعتر، اصولی، همه جانبه، مسئولانه و مدبرانه به این امر مهم و ضروری می باشد، چرا که صنایع دستی ایران یکی از اصلی ترین نمادهای هویت ملی، فرهنگی و تاریخی ماست و هرگونه خدشه به آن دارای تبعات و زیان های بنیادین و ریشه‌ ای می‌شود، به ویژه اینکه صنایع دستی منبع اشتغال میلیون‌ ها نفر مستقیم و غیر مستقیم در میهن عزیزمان است.
از شاخص ترین گرایش های متنوع صنایع دستی ایران شاخه خاتم کاری می باشد، با طیف وسیعی از دستاوردهای ارزشمند در عرصه‌های مختلف خانگی، اداری، معنوی و ارزشی، تفریحی، سرگرمی، معماری داخلی و خارجی، دکوراتیو و… در زمینه شناخت خاتم اصیل و قابل قبول، کارشناسان و اساتید ذی ربط هر کدام به فراخور حال خویش رهنمود هایی را عرضه نمودنده اند که می بایست هنگام تهیه یک قطعه کالای خاتم بدان عوامل توجه و دقت کافی مبذول داشت که در گفتار های پیشین بدان اشاره رفته است.
لیکن روی سخن در این گفتار حول محور تهیه آن از مراکز عرضه و فروش موجود است.
امروزه با گسترش شبکه های فروش اینترنتی در تمامی عرصه های تولیدی، خدماتی و فنی، صنایع دستی ایران نیز همگام با سایر عرصه‌ های موجود به این حوزه ورود پیدا نموده است و شاهد رشد روز افزون سایت های اینترنتی عرضه محصولات صنایع دستی می باشیم. این امر صرف نظر از وجوه مثبت آن، خود رفته رفته به عاملی در جهت سرگردانی متقاضیان محترم خرید این محصولات به شیوه اینترنتی گردیده است.
از کدام سایت بخریم خود سوال مهمی است که پاسخی درخور می‌بایست به آن داده شود. لازم است که خریداران گرامی جهت خرید اینترنتی محصولات صنایع دستی به نکاتی مهم توجه نمایند تا در نهایت با اطمینان لازم کالای مورد نظر را تهیه نمایند. باید با بررسی وبسایت های موجود نسبت به پیشینه محصولات، خدمات قبل و پس از فروش و تضامین لازم ارائه شده در وبسایت ها دقت شود و مورد بررسی قرار گیرد و صرفاً محصولات فوق از وبسایت های معتبر، فعال، دارای شناسنامه، پاسخگو، متعهد و خوشنام تهیه گردد تا با اطمینان از محصول خریداری شده، بهره برد. امری که با کمی جستجو، تدبر و بررسی می توان به آن دست یافت.

صنایع دستی اصفهان و صادرات

هفت گردون خیال اینترنتی و فروش هدایای خاتم کاری

بازرگانی هفت گردون خیال با راه اندازی وبسایت جامع خود و ارائه جامع و کامل از تک تک محصولات متنوع صنایع دستی خود، این امکان را به خریداران محترم این آثار می‌دهد که با شناخت کامل از محصول مورد نظر نسبت به تهیه آن اقدام نمایند. هفت گردون علاوه بر آن، خود در اقدامی خلاقانه هدایایی متنوع را در قالب پکیج هایی متنوع و انحصاری به متقاضیان محترم بنا بر نیاز و نیز متناسب با بودجه شان پیشنهاد می دهد.
پیشنهاداتی در قالب : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، هدیه تبلیغاتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه لوکس، هدایای مناسبتی و…
ما میزبان شما در وبسایت جامع هفت گردون خیال با دستی پر می باشیم و از ابتدا تا انتها مشاوری امین برای شما در انتخاب بهترین‌ ها تا نیل به مقصودتان هستیم.
متفاوت، جذاب، شکیل و به صرفه.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.