01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > راه اندازی کمپین حمایت از صنایع دستی ایران در فضای مجازی

راه اندازی کمپین حمایت از صنایع دستی ایران در فضای مجازی

در پی گسترش ویروس کرونا و در پی آن تعطیلی بازارچه ها و نمایشگاه های عرضه و فروش صنایع دستی که همه ساله پیش از شروع سال نو برگزار می شود ، جشنواره ای تحت عنوان عیدانه صنایع دستی در فضای مجازی و با نیت فروش و عرضه محصولات صنایع دستی راه اندازی گردیده است.

خبرگزاری میراث آریا در گفتگو با نیما ذاکری سعید یکی از گردانندگان کمپین حکایت از صنایع دستی ایران به خبرنگار این خبرگزاری گفت : این کمپین با همکاری معاونت صنایع دستی وزارت مربوطه نسبت به معرفی هنرمندان و تولیدات آنها برای فروش به متقاضیان در فضای مجازی و به صورت رایگان اقدام می شود.

ایشان که از هنرمندان رشته سراجی سنتی می باشند افزودند : هشتکی با نام عیدانه مجازی صنایع دستی در فضای مجازی راه اتدازی شده است که همه تولید کنندگان می توانند با این هشتک تولیداتشان را برای فروش و ارسال به راحتی در معرض نمایش بگذارند.

ایشان اضافه کردند که شب عید بهترین زمان فروش تولیدات هنرمندان صنایع دستی می باشد که با توجه به شیوع ویروس کرونا مردم کمتر به اماکن عمومی ، فروشگاه ها و … برای خرید کردن می روند و با کاهش خرید و فروش در اماکن عمومی خیلی از هنرمندان صنایع دستی که به امید فروش شب عید بودند با لغو شدن بسیاری از نمایشگاه های صنایع دستی روبرو شده و با این اوصاف ضررهای بسیاری را در این صنف شاهد خواهیم بود.

ایشان افزودند : در شرایط حال حاضر اعضا و گردانندگان کمپین فوق بهترین راه فروش تولیدات هنرمندان عرصه مذکور را فضای مجازی می دانند و ارسال آثار از طریق پست و یا تیپاکس را پیشنهاد نموده تا مشتری و تولید کننده بتوانند به این شیوه به راحتی با هم ارتباط برقرار نمایند.

لینک کمپین حمایت از صنایع دستی ایران در اینستاگرام :

www.instagram.com/campaigniranianhandicraft

بسته اقتصادی گلدان خاتم کاری و دیوان حافظ

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.