01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > رونق دوباره کسب و کار با تولید محصولات صنایع دستی

رونق دوباره کسب و کار با تولید محصولات صنایع دستی

در پی گسترش و شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته در میهن عزیزمان و بسیاری از نقاط دنیا و ضرورت قرنطینه و تعطیلی بسیاری از مشاغل و کسب و کارهای گوناگون طبعا شاهد رکود و عدم فعالیت اقتصادی و تولیدی و حتی آموزشی و فرهنگی در سراسر کشور بودیم بعضا تاکنون ادامه دارد و امید است که با کشف واکسن و یا دستیابی به بهترین شیوه های مقابله با آن و جلوگیری از رشد و گسترش آن رفته رفته اوضاع به روال عادی برگشته و شاهد جنب و جوش مجدد جامعه در روند فعالیت های مختلف اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و… باشیم.

تولید محصولات صنایع دستی در شرایط قرنطینه

طرح جامع فاصله‌گذاری اجتماعی به پیشنهاد سازمان بهداشت جهانی و در ادامه آن طرح فاصله گذاری هوشمند بارقه امیدی را در ارتباط با از سرگیری بعضی از فعالیت‌ها و خدمات مختلف روشن نموده است. از آن جا که صنایع دستی ایران در پهنای میهن عزیزمان ایران دارای گستره است، و دوم این که تولید محصولات فوق در فضایی با نیروها و نفرات حداقلی نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی امکان پذیر می باشد، این امید می رود که در شرایط فعلی و با رعایت تمامی موازین بهداشتی و پیشگیرانه اعلام شده بتوان رونق دوباره این صنعت ملی و بومی را شاهد بود و در دوران پسا قرنطینه شاهد رونق بازار فروش و عرضه آن در غالب عرصه های مختلف از جمله برگزاری بازارچه های محلی و استانی، علاوه بر عرضه اینترنتی محصولات فوق( که هم اکنون آن را تجربه می نماییم) باشیم.
محصولات زیبای میناکاری، فیروزه کوبی، خاتم کاری، سفال و سرامیک، مس و پرداز، فرش و گلیم و گبه همگی امکان تولید و ساخت آن را در شرایط اضطراری و غیر متعارف کنونی دارا بوده و می تواند به حیات خود ادامه دهد.


هفت گردون خیال و شرایط اضطراری

پس از طی دوران ابتدایی شیوع ویروس کرونا و کسب آمادگی های لازم و با توجه به ضرورت رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اعلامی، هفت گردون خیال منطبق بر الزامات شرایط اضطراری فعلی، فعالیت محدودی را در زمینه تولید و عرضه محصولات فوق بر اساس نیازهای فعلی متقاضیان در دستورکار خود قرار داده است تا چراغ صنایع دستی ایران را کماکان روشن نگاه داشته و با امید به فردایی روشن تر و پر فروغ تر به حرکت خود ادامه می دهد. باشد که با پشت سر گذاشتن کامل بحران فعلی در سطح ملی و جهانی شاهد رونق تمامی عرصه ها به ویژه صنایع دستی نفیس و اصیل ایران باشیم.
وبسایت جامع هفت گردون خیال شما را در شرایط فعلی از حضور فیزیکی بی‌نیاز گردانیده و این امکان را فراهم نموده است که با خیالی آسوده در شرایط قرنطینه خانگی و اجتماعی به رفع نیازهای خود در این زمینه پرداخته و از محصولات متنوع، اصیل، زیبا و همچنین پکیج های ابداعی شرکت در قالب بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای مناسبتی، هدایای تبلیغاتی و سازمانی، محصولات وی آی پی و… دیدن فرمایید

ست ساعت خاتم میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.