05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > سال جدید هدیه جدید و صنایع دستی

سال جدید هدیه جدید و صنایع دستی

همگام با نو شدن طبیعت در بهار و نو شدن سال، شور نو گشتن در تمامی ابعاد و عرصه ها گویا جاری می شود.
این امر دامنه گسترده ای به خود گرفته و ترجیح همگان بر نو گشتن در تمامی عرصه ها به چشم می آید، از جمله در انتخاب هدایای ویژه سال نو همه ما در تلاشیم که هدایایی را انتخاب و تهیه نماییم که هدیه جدید باشد.
متناسب با سال جدید اهدای هدیه از رسوم بسیار زیبای ملی ما در عید باستانی و پر مفهوم نوروز است و چه پسندیده است که هدایای خود را از حوزه ای تهیه نماییم که آن حوزه خود شهره به زیبایی، اصالت و هویت ملی ماست، آری حوزه صنایع دستی ایران با پیشینه‌ ای تاریخی و درخشان، سرشاخه هایی متنوع و جذاب، محصولات و دستاورد های فوق العاده زیبا و کاربردی و از ابتدا تا انتها حاصل دست، تلاش، فکر و اجرای استادکاران و هنرورزان ایرانی است.
صنایع دستی ایران با زیرمجموعه های متنوعی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، مینا کاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی چوب و میناکاری روی برنج، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات سنتی و مدرن، حکاکی مس، حکاکی چوب و… عرضه کننده هدایایی بسیار شکیل، اصیل و فاخر بوده که طی سالیان اخیر با ورود جوانان خلاق و نوآور به این عرصه، شاهد نوآوری و ابداعات جذابی در تمامی عرصه های مرتبط با صنایع دستی می باشیم از جمله در طراحی، زیرساخت، رنگ آمیزی، نوع کاربرد، عرضه و حتی بسته بندی.
به منظور گرامیداشت عید نوروز و بنا بر رسم زیبای تقدیر و تشکر به ویژه در عرصه ادارات، نهادها و مؤسسات دولتی و خصوصی از همکاران و مدیران خود و یا مدیران سایر مجموعه های طرف همکار شاهد رشد روز افزون هدایای صنایع دستی به عنوان هدیه جدید نوروزی جهت اهدا به مدیران و پرسنل سازمان ها و نهادها می باشیم.
این اتفاق مبارک و قابل تقدیر هم می تواند کمکی باشد به روند حفظ و اشاعه میراث ملی ایران یعنی صنایع دستی ایران و هم می‌ تواند در جهت رشد اشتغال و کمک به روند اشتغال زایی در جامعه گامی مهم و اساسی تلقی گردد.
چه این که هم اکنون میلیون ها نفر در این حوزه مستقیم یا غیر مستقیم مرتبط با این حوزه مشغول بوده و اقتصاد و معیشت خود را در این حوزه پی می‌ گیرند.

خرید صنایع دستی و هدایای خاص

هفت گردون خیال و عرضه هدیه جدید عید نوروز

بازرگانی هفت گردون خیال در طی سالیان حضور در عرصه صنایع دستی ایران، همواره سعی در تولید و عرضه آثاری فاخر و نفیس برای متقاضیان محترم هدایای صنایع دستی داشته و دارد و در راستای نوآوری و خلاقیت در این حوزه با ابداعی مبتکرانه پکیج های انحصاری و ویژه‌ ای را متشکل از محصولات نفیس، زیبا و کاربردی صنایع دستی به ویژه از شاخه‌ های خاتم کاری، میناکاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز و محصولات مکمل نظیر انواع کتب دیوان شعرای نامی، کتب مذهبی و ادعیه، محصولات الکترونیک، محصولات چرم، لوازم التحریر لوکس و… طراحی و عرضه نموده است.
این پکیج های جذاب به ویژه در ارتباط با حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه خاص و هدیه ویژه دارای کاربردی بسیار تأثیرگذار بوده و می تواند به خوبی تأمین کننده نظر، نیت و هدف اولیه اهدا کنندگان محترم هدیه را برآورده سازد و خاطره ای ماندگار را رقم زند.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دربردارنده تمامی پکیج های پیشنهادی و سایر محصولات زیبا و تک از حوزه صنایع دستی می باشد.

ست هدیه آجیل خوری و شیرینی خوری مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.