01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > ست های مدیریتی خاتم کاری

ست های مدیریتی خاتم کاری

عرصه خاتم عرصه اصالت هاست، حوزه‌ای است با شاخصه‌ هایی همچون نظم هندسی فوق‌ العاده، جذابیت بصری، خلاقیت بی نظیر، تلاش و پشتکار فراوان و گستردگی محصولات در زمینه های مختلف. زمینه‌هایی چون محصولات خانگی، محصولات اداری، تجهیزات و ادوات فرهنگی و معنوی، ادوات سرگرمی و ورزشی، حوزه معماری داخلی و خارجی، محصولات دکوراتیو و تزئینی.
همانگونه که قابل مشاهده می باشد حوزه ای نیست که خاتم کاری دستی در آن نداشته باشد و محصولی را تقدیم مشتاقان گرامی آثار زیبای صنایع‌ دستی فاخر ایرانی ننموده باشد.
هدایای خاتم‌ کاری علاوه بر پوشش بازارهای داخلی توانسته است جایگاه مناسب و درخور توجهی را فراسوی مرزهای سرزمین عزیزمان برای خود کسب نموده و گزینه اول بسیاری از گردشگران گرامی خارجی در تهیه ره‌ آورد سفر از ایران می باشد.
این پتانسیل بالا ایجاب می‌نماید که متولیان رسمی امر، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سرمایه گذاران محترم بخش خصوصی، هنرمندان و استادکاران این حوزه، صاحبین رسانه‌ های جمعی مختلف اعم از جراید، سایت های ویژه خبری، شبکه های اجتماعی مجازی، متولیان صدا و سیما، اساتید حوزه دانشگاه و آموزش عالی و همچنین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارشاد در شرایط ویژه اقتصادی و خاصی که امروز با آن روبرو می‌ باشیم، با نگاهی دیگر به این حوزه و با برنامه‌ ریزی صحیح، اصولی، همه‌ جانبه و همدلی، زمینه رشد و بهره وری بیشتر و شایسته تر از این حوزه مهم فرهنگی، ملی و نیز اقتصادی یعنی صنایع دستی ایران و خاتم کاری را فراهم آورند.
گستردگی طیف محصولات این حوزه نشان از محبوبیت خاتم کاری در میان تمامی اقشار جامعه از هر طیف و رده اجتماعی و اقتصادی دارد.
از شاخه‌ های مهم و پرکاربرد محصولات خاتم کاری می‌توان از حوزه محصولات اداری و مدیریتی خاتم‌ کاری نام برد.
این محصولات که تحت عنوان ست های رومیزی مدیریتی عرضه می گردند شامل اقلام کاربردی متفاوتی در حوزه اداری و مدیریتی بوده که شامل : قلمدان خاتم، جای چسب، جای کارت، جای تقویم و سررسید مدیریتی، پایه پرچم، جای دستمال کاغذی و جعبه ویژه لوازم التحریر می باشد که در مجموع سازنده و تشکیل دهنده یک ست زیبا و نفیس خاتم کاری مدیریتی است.
این ست های نفیس همیشه به عنوان هدیه ای مناسب برای مدیران سازمانی و اداری مطرح بوده و دارای جذابیت بالایی است.
اهدای آن نشان از اصالت و حسن سلیقه، اهمیت هدیه گیرنده و علاقمندی به این هنر-صنعت والا و اصیل ایرانی است.

ست گلدان خاتم کاری

خاتم کاری و هدایای خاتم هفت گردون خیال

هفت گردون خیال با عرضه کلکسیونی جذاب از هدایای خاتم کاری و سایر هدایای صنایع دستی از حوزه‌ های میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، ترمه، قلمکار، قلم‌ زنی، سفال و سرامیک و… تحت عناوین پکیج های انحصاری بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیریتی، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… گامی مهم و متفاوت در ارائه ای نوین در این راستا برداشته است.
این پکیج ها جذاب، پر محصول، به صرفه و متناسب با هر سلیقه و نیازی طراحی و ابداع گردیده اند. وبسایت جامع هفت گردون خیال دربردارنده تمامی پیشنهادات فوق بوده و یاری رسان شما در انتخاب مناسب ترین ها و بهترین ها در عرصه صنایع دستی می باشد.

ست سنگاب خاتم و جاسکه ای خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.