01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی استانداردسازی برندینگ

صنایع دستی استانداردسازی برندینگ

صنایع دستی ایران صنعتی است بومی و گسترده که در جغرافیای پهناور ایران منتشر گشته است. بعضی از شاخه ها و گرایش های آن که از استقبال گسترده تری در جامعه و در سایر ممالک برخوردارند در چند شهر و استان تولید می شوند و حتی می‌توان گفت در هر شهر و شهرستان چندین مرکز تولید کارگاهی و بعضاً خانگی آن را می‌شود شاهد بود. این پراکندگی در تولید و نبود نظارتی عام و سراسری و چگونگی مراحل ساخت و عرضه و نیز عدم نظارت بر مواد و مصالح اولیه مورد مصرف کارگاه ها توسط عوامل مسئول و ذیصلاح نوعی سردرگمی و آشفتگی در بازار صنایع دستی ایران را به وجود آورده است که باید برای رفع این نقیصه چاره‌ای بنیادین و اساسی اندیشیده شود و آن نیست مگر این که با همیاری کلیه اساتید و هنرمندان هر شاخه از صنایع دستی اقدام به تدوین اصولی در جهت استاندارد سازی ساخت و عرضه محصولات صنایع دستی گردد. مثلاً در زمینه محصولات خاتم کاری یا میناکاری با یاری اساتید فن و تحت حمایت مسئولین ذیربط اصولی جهت ساخت استاندارد یک قطعه خاتم تدوین گردد. که شامل مواد و مصالح اولیه، اشکال هندسی ساخته شده، تعداد گل ها در مساحتی خاص، درصد فلز و محصولات فلزی و نوع آن، نوع چوب های مورد استفاده و بسیاری موارد دیگر همه و همه مواردی است که در صورت وجود اصولی تدوین شده و مورد تایید همه اساتید فن می‌شود به مرور در رسیدن به ساخت محصولات استاندارد امیدوار بود.این امر از سردرگمی خریداران نیز هنگام تهیه محصولات صنایع دستی جلوگیری به عمل خواهد آورد و نیز دست سودجویان و واسطه‌گران از این حوزه کوتاه خواهد گردید. در سایر حوزه های صنایع دستی نیز به مرور می بایست این امر تحقق پذیرد تا بتوان شاهد ورود محصولات و کالاهایی مطمئن، استاندارد و وزین به بازار بود. از طرف دیگر با توجه به بازار رقابتی و فشرده کالاها و خدمات ضرورت ایجاد برندینگ در حوزه صنایع دستی بسیار به چشم می‌خورد. بسیاری از حوزه‌های صنایع‌دستی ایران پتانسیل ورود به عرضه برندینگ و برندسازی را دارند.

هفت گردون خیال چه میکند

شرکت هفت گردون خیال همیشه وجهه همت و تلاش خود را بر عرضه محصولات، کالاها و خدمات با بالاترین کیفیت قرار داده است و برای خود اصول و ارزش هایی را ملاک و اصل قرار داده است و با مجموعه ها، اشخاص و هنرمندانی که اهلیت، صلاحیت و تعهد لازمه را در این حوزه و در راستای ارتقاء آن دارند همکاری نموده و دستشان را می فشارد.
شرکت هفت گردون به منظور ارتقاء کیفی عرضه محصولات نفیس، زیبا و ظریف صنایع دستی ایران اقدام به طراحی و تولید جعبه های شکیل و مستحکم از انواع زیرساخت های گوناگون از قبیل جعبه های pvc طرح چوب و pvc طرح خاتم pvc طلایی، جعبه های چوبی، روکش چرم، مگنتی، جیر مخمل و… نموده است تا کالاها و محصولات به بهترین و شایسته ترین حالت ممکن به دست مصرف کنندگان محترم برسد و همچنین با توجه به بسته بندی ها و جعبه های ابداعی هفت گردون خیال بسته ها و پکیج هایی متفاوت و بسیار جذاب و نفیس طراحی و آماده گردیده اند، تحت عناوین بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای سازمانی، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص و ویژه و… تا امکان بهتری برای عرضه هدایای ترکیبی و جذاب فراهم آمده باشد که می توانید با مراجعه به وب سایت جامع هفت گردون خیال ضمن رؤیت تمامی پکیج ها و بسته های پیشنهادی خریدی امن، جذاب و متفاوت را تجربه نمایید.

صنایع دستی اصفهان و صادرات

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.