05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > آینه دیواری خاتم

آینه دیواری خاتم

از محبوب ترین های صنایع دستی ایران را می‌توان یقین خاتم کاری دانست. هنر-صنعتی جذاب، فاخر و اصیل که ریشه در درازای تاریخ این مرز و بوم گسترانیده و به مثابه میراث گرانقدر امروز در دستان ما جلوه گری می نماید. هنرمند استاد کار خاتم با دستان هنرمند خود با ممارست، تلاش، ذوق و قریحه ویژه خود مفتول های فلزی و چوبی و را به شاهکاری به نام خاتم تبدیل می نماید و سر و سامان ما را سامانی دیگر می بخشد و زیبایی، ظرافت، دقت و نظم را به خانه‌های ما هدیه میدهد. خاتم ایران با دو مهد خلق، عرضه و تولید اصفهان و شیراز طلایه داران هنر و صنعت صنایع دستی ایران است. ظرافت چشمگیر و ملاحت چشم‌نواز خاتم شیراز و اصفهان ما را به دنیای پر شکوه و بی نظیر رهنمون ساخته و پنجره ای رو به چشم اندازهایی منحصر به فرد و باشکوه می گشاید. خاتم‌کاری دارای حوزه ای گسترده در عرصه محصولات، ادوات و لوازم مورد مصرف و استفاده روزانه ما است. از گلدان بشقاب و کاسه و سنگاب و تا انواع قاب تابلو های ترکیبی خاتم، تجهیزات و ملزومات اداری، ادوات سرگرمی و ورزشی (تخته نرد خاتم، شطرنج خاتم و…) همه و همه حوزه هایی است که هنر خاتم کاری ردپایی در آن عرصه ها برجای گذارده است. این امر در بسیاری از گرایش های دیگر صنایع دستی ایران نظیر میناکاری روی مس سفال شیشه طلا نقره و برنج، فیروزه کوبی، مس و پرداز، نقره نما، حکاکی مس، منبت و معرق، سفال و سرامیک، قلمزنی، قلمکار و ترمه، گلیم و گبه و فرش نیز صادق و حاکم می باشد. محصول مورد معرفی امروز آینه بزرگ دیواری خاتم‌ کاری است که محصولی بسیار نفیس، اصیل و زیبا می باشد و دارای دو درب بوده که تماماً به زیور خاتم آراسته گردیده‌اند. آینه های بزرگ دیواری خاتم در اشکال و ابعاد گوناگونی طراحی و تولید گردیده اند. این آینه ها هم در بالای کنسول و هم به عنوان آینه میز توالت تولید گشته و در فضای مناسب خود نصب می گردند.

شرکت هفت گردون خیال و خاتم کاری

شرکت هفت گردون خیال به خاتم با نگاهی ویژه نگریسته و طیف وسیعی از هدایای سازمانی، هدایای مناسبتی، هدایای تبلیغاتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مدیران، هدیه نفیس، فاخر، خاص و ویژه خود را با محصولات زیبای خاتم پکیج نموده است.
هدایای پیشنهادی هفت گردون شما را به دنیایی متفاوت و جذاب رهنمون خواهد ساخت.

با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال می توانید به تجارب گرانقدر خود تجربه یک خرید استثنایی از هدایای خاتم کاری زیبا و منحصر به فرد را نیز بیفزایید.

ست گلدان خاتم کاری و جاجواهری تمام خاتم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.