30 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > انگشتر خاتم کاری

انگشتر خاتم کاری

دهان تنگ شیرینش مگر ملک سلیمان است            که نقش خاتم لعلش جهان زیر نگین دارد.
سخن از خاتم است و از جلوه گری هایش. هنر- صنعتی دیرین و دیرپا، اصیل و متفاوت. هنرمندان نامداری در این عرصه خوش درخشیده اند و دنیای ما را زیباتر،جذاب تر و نیکوتر کرده اند. خاتم کاری یکی از شهره ترین و گسترده ترین شاخه های صنایع دستی ایران است که دارای جایگاهی والا چه در سطح داخلی و چه در سطح خارجی می‌باشد. بی جهت نیست که خاتم به حوزه ادبیات و شعر کلاسیک و مدرن ایران راه یافته است و شعرای نامداری چون حافظ شیراز در تشبیهات و استعاره هایشان به دفعات از خاتم بهره برده و اشاره کرده‌اند.
شیراز پایتخت فرهنگی ایران زمین در عرصه خاتم نیز حرف اول را می‌زند. خاتم شیراز دارای شناسنامه، هویت و اصالتی ویژه و منحصر به فرد است. دارای ظرافت و وقار بسیار که در نگاه اول آدمی را مسحور خود می کند و با خود به دنیایی دیگر می‌برد.
اصفهان نیز توانسته است نام آوران متبحر، سخت‌کوش و خوش قریحه ای را به دنیای خاتم کاری و صنایع دستی ایران پیشکش نماید. حوزه محصولات خاتم کاری بسیار گسترده، متنوع و متفاوت است. از لوازم و ادوات مورد نیاز روزمره در زندگی شامل انواع ظروف میوه خوری، شیرینی خوری، شکلات خوری، سنگاب، آینه شمعدان، سرویس‌های های چایخوری، شربت خوری، انواع قاب تابلوهای زیبا، خلاقانه و ترکیبی، تا انواع ست های اداری، مدیریتی و ادوات ورزشی و تفریحی، فرهنگی و لوازم التحریر، تا به زیورآلات و اشیا و کالاهای تزیینی.
محصول مورد معرفی امروز در حوزه خاتم، انگشتری خاتم می باشد که دارای تنوع فوق العاده و جذاب است. پایه های انگشتری خاتم مس، نقره و طلا بوده که همگی قلمزنی شده و یا حکاکی شده اند و جایگزین انواع نگین ها از حوزه جواهرات، شاهد تزیینات فوق العاده خاتم می باشیم. به ویژه انگشتری های مردانه بسیاری به زیور خاتم زیبا و ظریف آراسته گردیده است.
در گذشته های دور انگشتری های خاتم را بیشتر در دستان سلاطین و امرا و بزرگان قوم می‌توانستیم شاهد باشیم. اما طرح های نوین امروزی توانسته است سلایق بیشتری را در درون جامعه پوشش دهد. از سایر دیگر زیورآلات خاتم هم می‌توان به آویزهای گردنبند خاتم، گوشواره خاتم و دستبند خاتم نیز اشاره کرد که تلفیقی از هنر خاتم کاری و جواهرسازی و زیورآلات سازی می باشد.

ست گلدان خاتم کاری و قلمدن خاتم

خاتم کاری و هفت گردون خیال

هفت گردون خیال نگاهی ویژه و متمایز به هدایای خاتم کاری و محصولات گوناگون آن دارد. تجارب چندین ساله حضور هفت گردون خیال در عرصه صنایع دستی این امر را محرز و مسلم نموده است که در تهیه هدایای خاص و ویژه خاتم کاری همیشه دارای مطلوبیت و مقبولیت فراوان بوده و حرف اول را می‌زند.
پکیج های ابداعی و انحصاری هفت گردون خیال مؤید این امر بوده و بر آن صحه می‌گذارد پکیج هایی چون بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای سازمانی، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدایای مدیران، هدایای اداری هدیه خاص، ویژه و فاخر که آراسته به ترکیب چند کالا از حوزه‌های مختلف صنایع دستی بوده و جذابیتی منحصر به فرد دارد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با معرفی پکیج های متفاوت و خاص از محصولات متنوع و بی نظیر خاتم کاری و سایر محصولات صنایع دستی، الکترونیکی، چرمی، دیوان اشعار و کتب مذهبی و ادعیه مشاور و راهنمایی صمیمی و صادق برای متقاضیان این محصولات بوده و تا انتهای دریافت و تهیه آن محصولات همراه شماست است.

ست آجیل خوری خاتم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.