31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > جاقلمی خاتم کاری

جاقلمی خاتم کاری

هنر-صنعت خاتم‌ کاری گویاترین جلوه روح هنری و زیبای فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی است. هنری با اصالتی کهن، زیبا و نفیس. هرچه به سده‌ های قبل و دوران اوج شکوه خاتم‌ کاری نزدیک‌ تر می‌شویم درمی‌یابیم، که این هنر هنری اشرافی، ویژه طبقات مرفه دربار و سلاطین بوده است و در همان دوران شاهد شاهکارهایی بس سترگ به ویژه در حوزه محصولات خاتم کاری، تزئینات و آرایه‌ های تالارها، سرسراهای درباری و طبقات اشرافی می‌باشیم. لیکن این هنر رفته رفته و به مرور زمان از حوزه طبقات اشراف و دربار به درون خانه‌ ها و سرای طبقات عادی و آن به جامعه راه یافت و به دنبال این کوچ شاهد رشد فزاینده حوزه نفوذ این هنر در میان کلیه شئون زیست فردی و اجتماعی می شویم.
امروزه هدایای خاتم کاری بسیار گسترده، متنوع و متفاوت است. از محصولات خانگی، ادوات و تجهیزات روزانه گرفته تا حوزه محصولات اداری، سازمانی و ست های مدیریتی. از محصولات فرهنگی یا دارای صبغه معنوی و ارزشی گرفته تا ادوات تفریحی، ورزشی و سرگرمی. طیف وسیع محصولات خاتم کاری، امکانی گسترده و متنوع را برای متقاضیان هدایای صنایع دستی به ویژه خاتم کاری فراهم آورده است. در مناسبت های ویژه و خاص همچون ایام نوروز و اعیاد گوناگون افراد، سازمان‌ ها و نهادهای دولتی و خصوصی نیازهای خود را در این زمینه بیشتر از محصولات نفیس و فاخر صنایع دستی ایران تهیه می نمایند. به ویژه از محصولات اصیل خاتم‌ کاری. البته سایر حوزه‌ های مهم و شاخص صنایع دستی ایران همچون فیروزه کوبی، میناکاری روی مس شیشه سفال برنج و چوب، مس و پرداز، قلمزنی، قلمکار، ترمه، منبت، معرق، نقره نما، مس و نقاشی (محصول اختصاصی هفت گردون) نیز در این ارتباط بسیار کارا، مؤثر، دوست داشتنی و خواستنی هستند.
محصول مورد معرفی در این گفتار جا خودکار یا جای خودنویس خاتم است که در زمره محصولات اداری و ست های مدیریتی قلمداد می شود. این جاخودکاری تک قیف بوده و در اشکال چهار ضلعی یا شش ضلعی طراحی و عرضه گردیده است. این جاخودکاری های زیبا به همراه سایر محصولات و تجهیزات اداری خاتم همچون جای چسب و تقویم و جای کارت، جای دستمال کاغذی و خودکار و خودنویس خاتم سازنده ست های نفیس مدیریتی خاتم بوده و هدیه ای بسیار اصیل، نفیس و شکیل جهت هدایای ویژه مدیران می باشد.

ست پایه تقویم رومیزی خاتم به همراه پاوربانک

هفت گردون خیال هدایای خاتم و پکیج های جذاب

هفت گردون خیال مفتخر است که با بهره مندی از حضور شایسته اساتید خاتم کار خود و تولید و عرضه محصولاتی وزین، نفیس و اصیل ادای دینی به این میراث گرانقدر و ارزشمند ملی نموده باشد. میراثی که پای در فراسوی مرزهای میهن عزیزمان نیز گذارده است و اشتهاری جهانی را برایمان به ارمغان آورده است.
هفت گردون خیال با بهره‌مندی از محصولات زیبای خاتم خود در طراحی و چیدمان پکیج های ابداعی و انحصاری خرسند است که توانست مجموعه ای بی نظیر از هدایای متنوع، نفیس و زیبای صنایع دستی را تحت عناوینی چون بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، هدایای سازمانی، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و… خدمت متقاضیان و علاقمندان گرامی عرضه نماید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرصه ای است برای حضور شاخص‌ ترین های صنایع دستی.

ست شکلات خوری خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.