29 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > جاکبریتی خاتم

جاکبریتی خاتم

هتر اصيل خاتم کاری ایران به طلایه داری شهر هنر و ادب، شیراز به عنوان خاستگاه خاتم ایران پرچمدار شایسته صنایع‌ دستی ایران در عرصه‌های داخلی و بین ‌المللی است.
این هنر-صنعت اصیل وامدار ذوق و هنر و اصالت و خلاقیت استادکاران خاتم بوده که با تلاشی چشم‌ گیر و خستگی‌ ناپذیر چراغ این میراث گرانبهای ملی را فروزان نگاه داشته اند. به آحاد جامعه و به ویژه بر متولیان امر فرض است که با پشتیبانی و حمایت های فنی، معنوی، حقوقی و نیز ایجاد تسهیلات حمایتی ویژه، قدردان این تلاش ها و دستاورد های معنوی و مادی آن بوده و بدان وسیله مشوقی باشند برای ورود هر چه بیشتر سرمایه‌های جوان و آتیه دار این سرزمین به آن عرصه و نیز از سرمایه گذاران محترم بخش خصوصی به این حوزه باشند. محصولات خاتم با تنوع بی شمار و متفاوت خود تمامی عرصه‌ های گوناگون زیست اجتماعی و فردی ما را نشانه رفته اند و به آن ورود پیدا کردند. طیف وسیع محصولات و کالاهای خانگی، محصولات مدیریتی و اداری، محصولات ارزشی و معنوی، محصولات و ادوات سرگرمی و ورزشی، محصولات دکوراتیو و تزئینی و نیز محصولات مرتبط با معماری داخلی و خارجی.
یکی از محصولات ویژه حوزه کالاها و تجهیزات خانگی خاتم کاری، انواع جعبه های خاتم کاری در ابعاد و اشکال گوناگون با کاربردهای متفاوت می باشد. مانند : جعبه سکه، جعبه زعفران، جعبه قرآن کریم، جعبه جواهرات، جعبه لوازم التحریر، جعبه کبریت و یا فندک خاتم.
محصول مورد معرفی امروز جعبه خاتم کاری کشویی بسیار زیبا و شکیل خاتم کاری می باشد که مناسب برای جای فندک یا کبریت بوده و جلوه خاصی دارد این جعبه های ظریف و کاربردی در طرح‌ ها و نیز ابعاد متناسبی طراحی و خلق گردیده اند و همانند سایر محصولات خاتم‌ کاری دارای جلوه بی نظیری می باشند.

ست گلدان خاتم کاری

هدایای نفیس خاتم کاری و پکیج‌ های هفت گردون خیال

شرکت هفت گردون خیال همواره محصولات و هدایای خاتم کاری را به عنوان گزینه نخست به متقاضیان و علاقمندان تهیه هدایای صنایع دستی اصیل و نفیس معرفی می‌نماید و بر همین مبنا در چیدمان پکیج های ابداعی و انحصاری خود به دفعات از هدایای زیبایی خاتم کاری بهره برده و می‌برد. پکیج های هفت گردون با عناوین بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… معرفی شایسته برای خاتم‌ کاری، میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، ترمه، قلمکار، قلمزنی و… بوده و می باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال پنجره‌ای است رو به وسعت بی کران، زیبا و جذاب دنیای رنگین صنایع دستی.

ست نفیس گلدان خاتم کاری و قلمدان خاتم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.