30 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > جعبه سکه خاتم

جعبه سکه خاتم

هنر-صنعت اصیل و بی نظیر خاتم‌ کاری از سرشاخه های مهم مجموعه متنوع و زیبای صنایع دستی ایران می باشد، که دارای اصالتی خاص و جذابیتی خاص تر بوده و بر تارک صنایع دستی ایران می درخشد. خاتم اصیل ایرانی برخواسته از شهر هنر و فرهنگ و ادب، شیراز می باشد و توانسته است گستره ای ملی و جهانی یافته و جایگاه والا و شایسته‌ای را برای خود رقم بزند.
طیف وسیع محصولات خاتم کاری می تواند بیانگر محبوبیت و مطلوبیت این هنر-صنعت در بین آحاد اقشار و طبقات مختلف جامعه باشد، به ویژه اینکه هدایایی خاتم‌ کاری از دیرباز به عنوان هدیه ای فاخر و اصیل مورد توجه اقشار فرهیخته جامعه بوده و هست.
خاتم‌ کاری توانسته است پاسخگوی شایسته‌ ای در تأمین نیازهای ارگان‌ ها و سازمان‌ ها و شرکت‌ های بزرگ دولتی و خصوصی به هدایای اصیل و فاخر در مناسبت‌ های گوناگون به ویژه در تأمین هدایای سازمانی نوروزی و همچنین هدایایی مدیران باشد، به ویژه ست های رومیزی خاتم کاری اداری و مدیریتی که متشکل از چند قلم محصول کاربردی و نفیس از جمله جاقلمی و جاکارتی، جای تقویم و سررسید و پایه پرچم، قاب عکس و یا تندیس لوگوی مربوطه، جای دستمال کاغذی و جعبه لوازم التحریر می باشد، که در ابعاد و اشکال متنوع و جذابی طراحی و ساخته گردیده اند.
از دیگر محصولاتی که در همین حوزه و عرصه تولید و ارائه گردیده است، جعبه های خاتم کوچک در ابعاد و اشکال مختلف ویژه اهدا سکه می باشد.
جاسکه ای های خاتم عموماً مستطیل یا چند ضلعی طراحی گردیده اند، لیکن محصول مورد معرفی امروز دارای طرحی متفاوت، زیبا و خاص می باشد، که فوق العاده هنرمندانه و زیبا طراحی و ارائه گردیده اند. جاسکه ای خاتم طرح بته جقه از اشکال زیبای سنتی ایرانی است و افزودن آرایه های زیبای خاتم به آن بر وجاهت و جذابیت آن دو چندان افزوده است.

ست گلدان خاتم کاری

خاتم و هدایای آن و هفت گردون خیال

شرکت هفت گردون خیال خرسند است که با تولید مجموعه بی نظیری از محصولات خاتم نفیس و اصیل توسط استادکاران خاتم طرف همکار خود و استفاده شایان از این محصولات زیبا در چیدمان هدایای انحصاری خود تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای اداری، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… ادای دینی به هنر-صنعت اصیل و نفیس ایرانی و صنایع دستی ایران نموده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با کلکسیونی زیبا از هدایای خاتم کاری و سایر هدایای صنایع دستی در خدمت علاقمندان و متقاضیان محترم و گرامی می باشد.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.