31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > جعبه قاشق و چنگال خاتم کاری

جعبه قاشق و چنگال خاتم کاری

هنر زیبای خاتم کاری با جلوه گری های خود، روز به روز حوزه گسترده عرضه خود را فراخ تر و متنوع تر می نماید. خاتم کاری این هنر اصیل و زیبای صنایع دستی ایران امروزه در صدر محصولات صنایع دستی به لحاظ تنوع در حوزه‌های مختلف موجود قرار دارد. کمتر هنر-صنعتی از مجموعه صنایع دستی ایران را می‌توانیم مثال بزنیم که بالنسبه بتواند در این خصوص رقیبی برای خاتم کاری باشد. یقیناً خاتم کاری با فاصله‌ای بسیار از سایر شاخه ها و گرایش های متنوع صنایع دستی ایران، به پیش می تازد. خصوصا اینکه هر چه جلوتر می رویم خاتم کاری از آن حوزه اشرافی و پر زرق و برق دربارهای سلاطین سده‌های گذشته دورتر گشته و به میان خانه های عموم مردم بیشتر حضور پیدا می کند.
امروزه به جرأت می‌توانیم ادعا نماییم در خانه‌ های اکثریت قریب به اتفاق هم میهنانمان قطعه ای محصول خاتم کاری دست کم وجود دارد و این نشان از محبوبیت و مطلوبیت این محصولات در بین آحاد جامعه ایران زمین است و علاوه بر آن خاتم ایران و بالاخص خاتم شیراز از اشتهار بین‌المللی نیز برخوردار بوده و علاقه‌مندان بسیاری در فراسوی مرزها دارد.
هدایای خاتم‌کاری گزینه اول بسیاری از توریست‌ های ورودی به کشور عزیزمان در بازدید از شهر فرهنگ و هنر، شیراز است. محصولات خاتم‌ کاری حوزه‌ های وسیعی را پوشش می‌دهد که اهم آنها عبارتند از حوزه محصولات خانگی نظیر انواع گلدان های متفاوت و متنوع، انواع بشقاب، شیرینی خوری، آجیل خوری، سنگاب، آینه و شمعدان، سرویس چای خوری، سرویس شربت خوری، انواع قاب آینه های نفیس، انواع تابلوهای نفیس ترکیبی و… حوزه محصولات اداری شامل ست های بسیار شکیل اداری و مدیریتی شامل جای قلم، جای کارت و چسب، سررسید، تقویم، خودکار، خودنویس و… حوزه محصولات فرهنگی و مذهبی شامل انواع جعبه های قرآن و کتب ادعیه و مذهبی و رحل قرآن مجید. حوزه محصولات تفریحی ورزشی شامل شطرنج خاتم، تخته نرد خاتم، چوگان خاتم و…
محصول مورد نظر در این گفتار جعبه خاتم کاری ویژه قاشق چنگال و کارد است. این محصول زیبا به دو صورت تمام خاتم (داخله خاتم) و داخله چوب ساده پلی استر خورده و بیرون خاتم عرضه شده است و درب آن هم به شیوه کشویی و هم به صورت جداگانه روی جعبه می باشد. این جعبه زیبا از حوزه محصولات خانگی خاتم بسیار جلوه بخش میز پذیرایی یا میز نهارخوری بوده و هدیه دوست داشتنی برای مناسبت های خاص چون روز مادر و روز زن می باشد.

ست شکلات خوری خاتم کاری

هفت گردون خیال و خاتم

شرکت هفت گردون خیال نیز با توجه به علاقه و نیاز مخاطبین خود به محصولات اصیل و بی نظیر خاتم در پکیج های انحصاری و ابداعی خود از محصولات خاتم نفیس هفت گردون استفاده شایان توجه به عمل آورده و بر زیبایی، جذابیت و مطلوبیت پکیج ها بسی افزوده است.
پکیج هایی چون محصولات وی آی پی، محصولات آنتیک،هدایای مدیران، بسته های اقتصادی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه لوکس، هدایای فاخر و…
وبسایت جامع هفت گردون خیال حاوی پیشنهادات جذاب، زیبا و به صرفه برای متقاضیان محترم این دست هدایا، راهنمایی متعهد و پشتیبان بوده و تا انتها همراه شماست.

ست آجیل خوری خاتم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.