30 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > صنایع دستی ایران خاتم کاری جعبه لوازم آرایش گرد خاتم

صنایع دستی ایران خاتم کاری جعبه لوازم آرایش گرد خاتم

ظرافت و اصالت از ویژگی‌ های اصلی و ماهوی محصولات خاتم کاری است.
هنر-صنعت اصیل و زیبای خاتم کاری از شاخص‌ ترین حوزه‌های متنوع صنایع دستی ایران می باشد، هنری که بر صدر صنایع دستی ایران خوش می درخشد، هنری که آوازه اش فراسوی این جغرافیای میهنی را در نوردیده است. زادگاه این شاخه مهم صنایع دستی را شهر فرهنگ و ادب، شیراز می‌دانند. گویا روح عرفانی و ادیبانه این شهر در این حوزه نیز جاری و ساری گردیده و حاصل آن هنری شده است به نام خاتم.
هنری با حوزه شمولی گسترده و فوق العاده از انواع محصولات و ادوات خانگی و روزمره تا محصولاتی معنوی و ارزشی، از محصولات اداری و مدیریتی تا ادوات و ابزار ورزشی و سرگرمی، از حوزه معماری داخلی و خارجی تا محصولات تزئینی و دکوراتیو. مثال های بیشماری را می‌توان از هر حوزه به عنوان شاهد کلام آورد.
در سده های پیشین هنر خاتم کاری بیشتر هنری مختص طبقات اشراف و دربار سلاطین و شاهان بود، لیکن مرور و رفته رفته این هنر از حصار تنگ دربار و تالارهای اشراف به تمامی خانه‌ها، منازل و اماکن مردمی راه یافت و ریشه گستراند و به مدد همین کوچ است که ما شاهد این چنین تنوع عظیمی در محصولات ارائه شده نهایی هستیم.
یکی از شاخه‌های پرمحصول این هنر، حوزه لوازم خانگی و تجهیزات مصرفی در زندگی روزانه ما می باشد. لوازمی چون انواع گلدان ها، ظروف مختلف چون کاسه، بشقاب، سرویس های چای خوری، شربت خوری، شیرینی خوری، آجیل خوری، سنگاب، آینه و شمعدان و…
یکی از محصولات زیبای این شاخه جعبه لوازم آرایشی خاتم می باشد که در اشکال متنوعی طراحی و عرضه گردیده اند، به ویژه جعبه گرد آن دارای زیبایی و وجاهت خاصی بوده و جلوه زیبایی به میز لوازم آرایشی می بخشد.

ست گلدان خاتم کاری

هدایای خاتم هفت گردون زیبا و متفاوت

شرکت هفت گردون خیال در راستای نیل به تعهدات خود در زمینه تولید و عرضه ای وزین، اصیل و متفاوت، به ویژه در عرصه هدایای خاتم کاری با ارائه طرحی نوین در این راستا قدم های خود را وزین تر، جسورانه تر و خلاقانه تر برداشته.
هفت گردون با ارائه پکیج های ابداعی خود تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، محصولات وی آی پی، هدایای فاخر، محصولات آنتیک، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… این خلاقیت را به معرض دید عموم گذارده و با ارائه تمامی پکیج های فوق در وبسایت جامع هفت گردون خیال، بستری مناسب برای حضور مشتاقان و متقاضیان محترم هدایای صنایع دستی خاص، نفیس و متفاوت را فراهم نموده است.
منتظر دیدار شما در وبسایت هفت گردون خیال می باشیم.

بسته اقتصادی گلدان خاتم کاری و دیوان حافظ

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.