06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > ساز چنگ خاتم کاری

ساز چنگ خاتم کاری

هنرمندان و استادکاران خاتم کار پیشرو در ارائه محصولات متنوع صنایع دستی در حوزه کاری خود می باشند. می‌توان خاتم کاری را پس از زیورآلات سنتی پرمحصول ترین حوزه محصولات صنایع دستی ایران دانست. در زمینه ادوات و تجهیزات خانگی مورد مصرف خاتم‌ کاری دارای حضوری پررنگ و تأثیرگذار می‌باشد. این رخداد مبارک از هنگامی شکل گرفت که هنر خاتم کاری در کوچی خجسته از کاخ ها و تالارهای امرا و سلاطین به خانه‌های عموم مردم راه یافت و به مرور زمان پس از این واقعه شاهد رشد روز افزون و همه جانبه هنر خاتم کاری به عنوان میراثی گرانبها در میان عموم طبقات و آحاد جامعه می باشیم به گونه ای که هم اکنون در بزرگ‌ترین عید ملی و سنتی مان عید نوروز خاتم‌ کاری گزینه‌ اول انتخاب هدیه نوروزی به ویژه در میان سازمان ها و نهادهای بزرگ دولتی و خصوصی می باشد. دو قطب مهم خاتم اصیل و نفیس هم اکنون در میهنمان شهر شیراز به عنوان خاستگاه و شهر اصفهان بزرگترین قطب تولید می باشند که هنرمندان و استادکاران متبحر، سخت‌کوش و برجسته ای را تقدیم جامعه نموده‌اند.
هنر خاتم کاری ایران خوشبختانه توانست آوازه‌ ای خارج از مرزهای میهن عزیزمان بیابد. گستره وسیع محصولات زیبای خاتم‌ کاری امکان انتخاب را برای متقاضیان محترم تهیه هدایای صنایع دستی ایران به مراتب افزوده و سلیقه‌های مختلف و نیازهای متفاوتشان می توانند ایده آل های خود را در محصولات متنوع و اصیل خاتم کاری بیابند.

ست گلدان خاتم کاری

ساز چنگ خاتم‌ کاری

محصول زیبای معرفی شده برای این گفتار ساز چنگ خاتم کاری حاصل دست استادکاران متبحر خاتم کار شیراز می باشد، که دارای ویژگی های منحصر به فردی به لحاظ ساخت و اجرا میباشد. ترکیب هنر خاتم کاری با وسیله‌ای موسیقیایی و هنری، سازنده یک اثر جذاب و بی نظیر گردیده است که هنر آفرین و باشکوه بوده و فضای هنری را به شدت تحت تأثیر قرار داده و بدان نوعی اصالت و هویت ایرانی و ملی می بخشد.
این محصول به عنوان هدیه ای خاص و ویژه برای افراد خاص و هنرمندان نوازنده کاربرد و به شایستگی می تواند پاسخگوی نیاز شما به هدیه ای نفیس و اصیل برای اشخاص خاص باشد.
عموم محصولات صنایع دستی متنوع ایران دارای این ویژگی بوده و می‌توانند در مناسبت‌ های گوناگون به عنوان هدیه ای زیبا و به یاد ماندنی عمل نمایند.
محصولاتی نظیر میناکاری روی مس سفال شیشه طلا نقره و برنج، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، حکاکی مس، قلمکار، ترمه، قلمزنی، منبت، معرق، فرش، گلیم، گبه، محصولات سرامیک، شیشه، سفال و…

ست گلدان خاتم کاری و جاجواهری تمام خاتم

خاتم کاری هدیه بدهیم

هفت گردون خیال مرکز به روز ترین، شکیل ترین و اصیل ترین هدایای نفیس صنایع دستی ایران بوده و از این حیث بر خود می بالد که توانسته است با استفاده از محصولات متنوع صنایع دستی ایران از جمله هدایای خاتم کاری مبدع پکیج های انحصاری و جذاب بوده و بدان واسطه عرضه‌ ای نوین و متفاوت را در دستور کار خود قرار دهد.
پکیج هایی چون بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیریتی، هدیه اداری، محصولات وی آی پی، هدیه تبلیغاتی، هدیه جدید، هدیه ویژه، هدیه لوکس و…
وبسایت جامع هفت گردون خیال با خود شما را به دنیایی زیبا، متفاوت و جذاب می برد.

صنایع دستی اصفهان ویژه هدایای اداری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.