09 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > سطل خاتم کاری

سطل خاتم کاری

روح فرهنگ تمدن و جلوه های آن در کالبد صنایع‌دستی ایران جاری است. رنگین کمانی زیبا در آسمان هنر ایران زمین که هر رنگ آن به مثابه منشوری جذاب جلوه ای از آن را به نمایش می گذارد و ما را مسحور خود می نماید. هنرمندان و استادکارانی که هر کدام پشتوانه ای مستحکم برای تداوم حضور و رشد این جلوه های مسحور کننده هستند، هم اکنون به هنرنمایی در این عرصه مشغول‌ند. هنرنمایی هایی همچون هنر اصیل، ناب و زیبای خاتم کاری که با حضور گسترده خود در بسیاری از عرصه ها و شئون روزمره زیست اجتماعی و انفرادی ما جلوه گری می نماید. هنری که ممارست، سخت‌کوشی، دقت نظر فراوان و تبحر ویژه‌ای را طلب می نماید تا از مجموعه گل های مثلثی و چند ضلعی چوب و فلز قطعه ای خیره کننده به نام خاتم خلق شود. امروزه خاتم و محصولات بی نظیر و بی بدیل آن حضوری پررنگ در عرصه صنایع دستی ایران دارند، حضوری که دامن به فراسوی مرزهای میهنمان بر کشیده و چهره جذاب و منحصر به فرد دیگر را از فرهنگ تمدن و هنر ایران به رخ جهانیان کشیده است. خاتم شیراز و خاتم اصفهان دو کانون مهم تولید و عرضه این دست آفریده های زیبا هستند که هر کدام ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارا می باشند.
محصولات خاتم کاری همانند سایر محصولات صنایع دستی ایران نظیر میناکاری روی سفال شیشه طلا و نقره، فیروزه کوبی، مس و پرداز، قلمزنی، نقره نما، منبت، معرق، سفال و سرامیک، ترمه، قلمکار، فرش و گلیم و گبه دارای تنوعی گسترده هستند.
یکی از محصولات زیبای خاتم که امروز به آن پرداخته می شود سطل های چوبی خاتم است که در اشکال متنوع و مختلفی ساخت و پرداخته شده و روانه منازل و ادارات ما گردیده است. این محصول زیبا از یک زیرساخت چوبی در اشکال چند ضلعی یا استوانه‌ای تشکیل گردیده است که به زیور خاتم آراسته گردیده است و جلوه ای بی نظیر به فضای اطراف می‌بخشد که در دو نوع درب دار و بدون در طراحی و عرضه می گردد. سطل خاتم کاری تکمیل گر یک سالن پذیرایی شیک و با کلاس و یا دفتر مدیریت یک مجموعه اداری است.

خاتم کاری و شرکت هفت گردون خیال

شرکت هفت گردون بر اساس دیدگاه و اهداف خود خاتم کاری را یکی از مراکز ثقل محصولات متنوع و اصیل خود می‌داند و همواره مساعی و همت خود را بر معرفی و عرضه برترین های این حوزه می‌داند و در ادامه روند خلاقانه و مبتکرانه در پیش گرفته شده خود اقدام به طراحی و عرضه پکیج های منحصر به فرد و متفاوت از هدایای خاتم کاری خود و سایر محصولات صنایع دستی نموده است. این پکیج های فوق العاده تحت عناوینی چون بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیران، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدایای سازمانی، هدیه خاص نفیس و فاخر پیشنهادی جذاب و جالب توجه جهت هدایای انفرادی و یا سازمانی شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی بوده که جهت سهولت در امر تهیه و انتخاب طراحی و عرضه گردیده اند.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دریچه ای است که دیدگان شما را به سوی افق های نوین و زیبا می گشاید. با انتخاب و هدیه این پکیج‌ها نام نیکتان را در اذهان مخاطبین خود ماندگار نمایید.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.