07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > سماور خاتم کاری

سماور خاتم کاری

اصالت، نظم فوق العاده و متفاوت، ظرافت و چشم‌ نوازی گوشه‌ای از زیبایی و شکوه بی مثال خاتم ایرانی به ویژه خاتم شیراز، نفیس ترین و اصیل ترین خاتم ایران و صنایع دستی ایران.
خاتم کاری از برجسته ترین و نیز یکی از مهم ترین شاخه های متنوع صنایع دستی ایران است که توانسته بیشترین حجم از هدایای صنایع دستی را در ایام و مناسبت‌ های مختلف به ویژه در میان ارگان ها، نهادها و مؤسسات خصوصی و دولتی به خود اختصاص دهد.
هدایای صنایع دستی بالاخص هدایای خاتم‌ کاری گزینه اول دوستداران و علاقه مندان به صنایع دستی فاخر ایران در مناسبت‌ های گوناگون به ویژه گرامیداشت و حلول سال نو و عید باستانی نوروز می باشد. شاید از همین روی است که خاتم‌ کاری بالاترین درصد ورود به عرصه‌ های گوناگون شئون اجتماعی و زندگانی جاری را به خود اختصاص داده است. محصولات خانگی با طیف وسیعی از ادوات و تجهیزات گوناگون (انواع گلدان، بشقاب، شکلات خوری، شیرینی خوری، آجیل خوری، انواع کاسه، سنگاب، آینه و شمعدان، سرویس چای خوری، سرویس شربت خوری و…) محصولات اداری شامل ست های نفیس مدیریتی متنوع و کاربردی (جاقلمی و خودکار، جای کارت، جای چسب و جای تقویم، خودکار و خودنویس، جای دستمال کاغذی) محصولات سرگرمی و ورزشی (تخته نرد، شطرنج و…) محصولات فرهنگی (رحل قرآن کریم، جعبه کتب ادعیه و مذهبی) محصولات تزئینی (انواع قاب تابلوهای متنوع دیواری به تنهایی یا به صورت ترکیبی از خاتم و مینا، خاتم و نگارگری، خاتم و مینیاتور) تزئینات و تجهیزات اماکن مذهبی و فرهنگی (درب حرم امامان، منبر خاتم، ضریح خاتم، صندوق خاتم ضریح)
یکی از زیباترین و نفیس ترین محصولات خاتم که توسط استادکاران حاذق خاتم کار به معرض دید، عرضه و تهیه علاقه‌مندان قرار داده شده است، سماور خاتم می باشد که در انواع، اشکال و سایزهای مختلف عرضه گردیده است. زیر ساخت این محصول از فلز مس یا برنج بوده که سطح آن به وسیله استاد کاران محترم به زیور خاتم آراسته گردیده است. این محصول زیبا و کاربردی در کنار سرویس چای خاتم ستی زیبا، جذاب و اصیل را تشکیل داده‌اند، که بسیار ارزشمند، فوق‌العاده و خاص می باشد. چای ایرانی به همراه سرویس چای ساز (سماور و قوری) و استکان و نعلبکی خاتم هدیه ای فوق العاده با اصالت، جذاب و به یادماندنی برای عزیزان و نیز رؤسا و مدیران محترم سازمان ها در مناسبت های ویژه می باشد. رونق صنعت خاتم رونق صنایع دستی ایران است.

ست تنگ خاتم کاری زیبا

هدایای خاتم‌ کاری هفت گردون خیال

شرکت هفت گردون خیال خرسند است که با بهره مندی از بهترین اساتید خاتم کار در مجموعه خود و نیز بهره فراوان از محصولات خاتم کاری در چیدمان های جذاب و متنوع پکیج های ابداعی و انحصاری خود شامل بسته‌های اقتصادی، هدایای مدیریتی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای فاخر و… گامی بزرگ و بنیادین را در راستای تقویت نگاه خلاق و امروزین به این میراث ملی برداشته و مورد انتخاب و اعتماد بسیاری از نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی و افراد بوده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال را برای دریافت اطلاعات بیشتر و خریدی مطمئن تر، به صرفه و متفاوت تر مشاهده نمایید.

ست بشقاب خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.