06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > سینی خاتم کاری

سینی خاتم کاری

خوشا شیراز و وضع بی مثالش           خداوندا نگهدار از زوالش

بی‌جهت عنوان پایتخت فرهنگی ایران و شهر هنر و ادب را به شیراز اطلاق ننموده‌اند. شیراز نه تنها قطب شعر و ادب ایران زمین به واسطه مفاخری چون حافظ و سعدی و بسیاری ادبا و شعرای دیگر، بلکه یکی از قطب‌ های هنر و صنایع هنری دستی نیز می‌باشد و در رأس آن باید از خاتم بی نظیر شیراز نام برد که بر تارک صنایع دستی این دیار و صنایع دستی ایران خوش می درخشد، درخششی که تلألو انواع آن فراسوی مرزهای این دیار هنر پرور نیز تابیده و شهرتی عام و بین المللی برای آن به ارمغان آورده است. خاتم به غایت زیبا اصیل و نفیس شیراز کماکان بی رقیب و به حیات پرشکوه خود ادامه داده و جلوه نمایی می کند. دایره محصولات زیبایی خاتم بسیار فراخ، متنوع و گسترده است، به گونه‌ای که کمتر شاخه‌ای از شاخه‌های گوناگون صنایع دستی ایران است که توانسته باشد در این زمینه با خاتم هماوردی نماید. محصولات و ادوات خانگی، محصولات اداری و ست های نفیس مدیریتی، محصولات فرهنگی و تحریر و کتابت، محصولات و تجهیزات سرگرمی و ورزشی، محصولات تزئینی و دکوراتیو.
در مجموع می‌توان اذعان نمود که خاتم‌ کاری تمامی شئون و وجوه مختلف زندگی اجتماعی و فردی ما را در قلمرو خود آورده و آن را زیباتر، جذاب‌ تر و داشتنی‌ تر تحویل داده است.
یکی از محصولات کاربردی خاتم کاری از حوزه محصولات خانگی سینی تمام خاتم نفیس و فوق العاده می باشد که عرضه گردیده است. این سینی تمام خاتم در ابعاد و اشکال مختلف گرد، چهار ضلعی، چند ضلعی و… طراحی و تولید گردیده است و همچنین در ترکیب با بعضی دیگر هنرهای صنایع دستی چون منبت و معرق و نگارگری محصولی فوق العاده زیبا و چشم نواز را ساخته اند.
هدایای خاتم کاری همیشه در هر سطحی از گزینه‌ های اول متقاضیان هدایای نفیس و اصیل بوده و به ویژه برای هدایای مورد نیاز سازمان ها، ارگانها و مؤسسات دولتی و خصوصی در مناسبت‌ های مختلف از جمله هدایای نوروزی همیشه گزینه ای جذاب و خاص بوده و می باشد.

ست آجیل خوری خاتم

هفت گردون خیال و هدایای خاتم کاری

دور از ذهن نخواهد بود اگر شرکت هفت گردون خیال نیز محصولات زیبا و نفیس خاتم خود را به عنوان گزینه اول پکیج های ابداعی و انحصاری خود انتخاب نماید.
پکیج های متنوع و کاربردی، به صرفه و جذاب متشکل از محصولات زیبای انواع صنایع دستی به ویژه خاتم در کنار محصولاتی مکمل نظیر محصولات الکترونیکی، محصولات چرمی، انواع کتب نفیس مذهبی، ادعیه و دیوان شعرای نامدار، انواع سررسید های مدیریتی و لوازم التحریر لوکس و… پکیج های اختصاصی هفت گردون خیال تحت عناوینی چون بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدایای اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای فاخر و… دسته‌ بندی، طراحی و عرضه گردیده اند.
وبسایت جامع هفت گردون خیال چشم اندازی نوین از هدایای متنوع، اصیل و نفیس را برابر دیدگان شما متقاضی محترم قرار داده است.

سرویس شربت خوری خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.