04 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > سینی خاتم هشت ضلعی

سینی خاتم هشت ضلعی

اصالت خاتم شیراز، زیبایی و ظرافت منحصر به فرد آن زبانزد خاص و عام است. شیراز شهر فرهنگ و ادب و شعر این بار متصف به هنری دیگر و دستاوردی دیگر در عرصه ای اصیل و کهن گردیده است. خاتم‌ کاری شاخه ای وزین، اصیل، زیبا و منحصر به فرد از مجموعه گرایش های متنوع صنایع دستی ایران در شیراز ولادت یافت و در ایران عزیزمان گسترش یافت، از مرزها فراتر رفت و بر دل بسیاری از جای جای این گیتی پهناور نشست و زینت بخش منازل و اماکن گردید. خاتم کاری سفری دور و دراز و طولانی را از دربار سلاطین و خانه‌ های اشراف تا خانه به خانه هم میهنان عزیزمان تجربه کرد و امروزه هنری ملی، سراسری، زیبا و درآمدزا، ارز آور و جذاب است.
طیف متنوع محصولات خاتم بیانگر استقبال عموم طبقات و اقشار به فراخور حال خود از این میراث ملی می باشد. از سویی انبوهی از محصولات متنوع و گوناگون خانگی نظیر انواع گلدان، بشقاب، سرویس چای خوری، سرویس شربت خوری، آجیل خوری، شیرینی خوری، آینه و شمعدان تا محصولات شکیل و وزین اداری انواع ست های نفیس مدیریتی. از انواع محصولات فرهنگی نظیر رحل قرآن کریم، صندوق کتب ادعیه مذهبی، درب های مساجد و منابر خاتم و صندوق حرم ائمه (ع) تا محصولات سرگرمی و ورزشی نظیر تخته نرد، شطرنج، چوب چوگان و… همچنین انواع قاب تابلو های تمام خاتم یا ترکیبی با میناکاری و… و نیز ادوات تزئینی و دکوراتیو.
یکی از خاص ترین و بی نظیرترین محصولات خاتم کاری سینی خاتم هشت ضلعی است که مزین به دو دستگیره خاتم کاری در دو سمت و نیز ستاره زیبای هشتپر در وسط و پیرامون آن، انواع گره ها و گل های هندسی خاتم می باشد. این محصول فوق العاده نفیس و جذاب حاصل دست اساتید متبحر خاتم کار شیراز بوده که همراه با سرویس چای خوری خاتم هدیه ای بسیار نفیس زیبا، کاربردی و دوست داشتنی می باشد.

ست شکلات خوری خاتم کاری

هفت گردون خیال و هدایای خاص خاتم کاری

هفت گردون خیال با افتخار از حضور در عرصه تولید و عرضه محصولات نفیس صنایع‌ دستی از جمله هدایای خاتم‌ کاری، خرسند است که با ابداع شیوه ای نوین در عرضه محصولات صنایع دستی، گامی راهگشا و مهم در راستای رشد و گسترش و تعالی محصولات فوق برداشته و در میان هیاهوی بازار پر تلاطم و نامتعارف موجود، صدایی رسا از اصالتی دیرین باشد.
پکیج‌های هفت گردون خیال شامل بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای فاخر و… بوده که همگی در وبسایت جامع هفت گردون خیال جهت مشاهده، انتخاب و تهیه متقاضیان محترم قرار گرفته است.

ست شکلات خوری خاتم کاری با دیوان حافظ

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.