06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > شکلات خوری دالبری خاتم کاری

شکلات خوری دالبری خاتم کاری

ست گلدان خاتم کاری

اصالت خاتم هم عرض اصالت و فرهنگ و هنر ایران زمین است. اصالتی با ریشه های هنر و فرهنگ با شکوه ایران، ماندگار در گذر زمان و مصون از آسیب و گزند متجاوزان. خاتم کاری هنری است که ترکیبی از ذهن خلاق خاتم کار در خلق فضایی هندسی و نظم ریاضی وار و گره ها و گل هایی بدیع و متفاوت از چیدمان مثلثی و هندسی تکه ها و قطعات خاتم در کنار هم. تبدیل مفتول های چوب و برنج و مس و استخوان به نقشی فوق‌ العاده منسجم و منظم، زیبا و چشم نواز.
هنر خاتم کاری ریشه در شیراز به خاک زده است. این سرزمین فرهنگ و شعر و ادب، گستردگی ای به اندازه آسمان پهناور ایران زمین دارد،از هوای شعر و ادب شیراز سیراب گشته و بالیده است و همین ریشه هاست که فضای خشک هندسی و ریاضی وار را به عرصه ای دلنشین، لطیف و زیبا مبدل کرده است. خاتم کاری عرصه‌ای است وسیع برای ابراز خلاقیت و هنر متعالی هنرمند خاتم کار. هنری که در دایره ای وسیع و متفاوت و کاربردی حوزه عمل خود را گسترانیده است. از انواع محصولات متنوع و متفاوت خانگی گرفته تا انواع ادوات و تجهیزات اداری و ست های مدیریتی، انواع محصولات با صبغه های فرهنگی و ارزشی گرفته تا انواع محصولات و ادوات تفریحی سرگرمی و ورزشی. کمتر عرصه ای را می‌توان سراغ گرفت که در آن جای پای هنر خاتم به چشم نخورده باشد. در حوزه محصولات خاتم‌ کاری خانگی و کاربردی شاهد تنوع فوق‌ العاده می‌باشیم. انواع گلدان های زیبا در اشکال و ابعاد مختلف، انواع ظروف شامل شیرینی خوری، میوه خوری، کاسه، بشقاب، آجیل خوری، سنگاب، آینه و شمعدان، مبلمان، آینه و کنسول، انواع شمعدان، سرویس‌های چای خوری، شربت خوری، قهوه خوری و… در حوزه محصولات دکوراتیو و تزئینی شامل انواع قاب های فوق العاده نفیس خاتم کاری مزین به نقوش نگارگری مینیاتور ایرانی، میناکاری ترکیبی با منبت، معرق و… با متنی از خوشنویسی آیات و احادیث مذهبی، اشعار شاعران بلند پایه، مینیاتور های شکارگاه سلاطین، ابنیه و اماکن مذهبی و تاریخی تشکیل‌دهنده این تابلوهای نفیس و اصیل می باشند.
امروزه به واسطه محبوبیت و مطلوبیت داخلی و خارجی محصولات خاتم‌ کاری ایران، شاهد حضور محصولات بی‌ کیفیت و نامرغوب در بازار عرضه می باشیم که تأثيرات سوء و مخربی بر این هنر-صنعت و میراث ملی بر جای می گذارد.
خوشبختانه خاتم اصیل و نفیس دارای نشانه ها و ضوابطی است که مورد وثوق و قبول اساتید خاتم کار می باشد که خریداران گرامی محصولات خاتم می بایست هنگام تهیه آن به آن ضوابط و موارد آگاهی داشته و پیش از خرید آن کالا به آن عوامل دقت کافی و لازم مبذول داشته باشند و شایسته است که خریداران گرامی محصولات مورد نیاز خود در زمینه صنایع دستی را از مراکز معتبر و دارای شناسنامه و رزومه کاری و پاسخگو تهیه نمایند.

شکلات خوری دالبری شش ضلعی

یکی از محصولات زیبای خانگی خاتم کاری شکلات خوری های خاتم می باشد که در ابعاد و اشکال مختلف به زیور خاتم آراسته و عرضه گردیده است. شکلات خوری خاتم شش ضلعی بسیار شکیل و در سبکی متفاوت عرضه گردیده است اضلاع چند ضلعی فوق دارای زاویه های تیز نبوده و با برش های دالبری زیبا خالق طرحی بدیع و چشم‌ نواز گردیده است. فضای داخل شکلات خوری توسط دیواره های جداکننده به سه قسمت و یا دو قسمت تبدیل گردیده است و در تمام قسمت آن شاهد داخله خاتم بوده و در نوع دیگر داخله کار ساده بوده و فقط پلی استر شده است و سطح بیرون خاتم کاری شده. دارای پایه های فلزی یا چوبی بوده و درب دستگیره دار نیز از دیگر اجزای این شکلات خوری زیبا میباشد.

ست آجیل خوری خاتم

خاتم کاری و هدایای خاتم هفت گردون خیال

هفت گردون خیال با ارائه‌ ای نوین از هدایای خاتم کاری خود و سایر هدایای نفیس صنایع دستی از سایر شاخه ها در قالب پکیج هایی جذاب، متنوع و انحصاری چون بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، هدایای اداری، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و… گامی مهم در راستای ایجاد تنوع در هدایای صنایع دستی به ویژه جهت هدایای مورد نیاز سازمان ها، ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برداشته است.
پکیج ها بسیار متنوع، کاربردی و جذاب بوده و همگی به انضمام سایر محصولات زیبای هفت گردون در وبسایت جامع هفت گردون خیال عرضه گردیده است که متقاضیان محترم را به ورود به این وبسایت و رؤیت کلیه آثار و محصولات، هدایا و پکیج های متنوع جهت تهیه و دریافت دعوت می نماید.

ست گلدان خاتم کاری و قلمدن خاتم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.