06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > شکلات خوری خاتم کاری

شکلات خوری خاتم کاری

هنر-صنعت خاتم کاری یکی از اصیل‌ ترین زیر مجموعه های صنایع دستی ایران و البته پر محصول ترین آنان می‌باشد خاتم‌ کاری ترکیبی است وزین و جذاب از چیدمان هندسی گل های مثلثی خاتم چشم‌ نواز، پرکار و متفاوت.
خاتم شیراز سرآمد عرضه این هنر در کشور عزیزمان میباشد، خاتمی که به ظرافت و اصالت نقش شهره است. هنر خاتم کاری نیز همانند میناکاری بر زیر ساخت های متفاوتی عرضه می شود، همچون مس و چوب که دو زیر ساخت عمده و اصلی محصولات خاتم است. لیکن دسته‌ بندی عرضه محصولات دارای تنوع و تکثر چشمگیرتری است که شامل محصولات خانگی و روزمره مثل انواع ظروف شامل بشقاب، کاسه، شیرینی خوری، میوه خوری تخت و گود با پایه یا بدون پایه، انواع سرویس های چای خوری و شربت خوری، آینه و شمعدان و… محصولات، ادوات و ست های مدیریتی و اداری رومیزی، محصولات ارزشی و مذهبی همانند قرآن خاتم و رحل خاتم، محصولات سرگرمی و ورزشی همچون شطرنج و تخته نرد، محصولات تزیینی چون انواع قاب تابلو های خاتم کاری روی چوب و محصولات مصرفی و کاربردی در حوزه معماری مثل درب و پنجره خاتم. یکی از متنوع ترین شاخه های خاتم (محصولات خانگی) دارای طیف وسیع و گسترده ای از کالاها و محصولات خاتم کاری می باشد، که طراحی و عرضه گردیده اند.
در همین راستا شکلات خوری های خاتم یکی از انواع آن بوده که در اشکال و ابعاد متفاوتی عرضه گردیده اند، محصول مورد نظر امروز شکلات خوری طرح قایق کشیده و شش ضلعی خاتم است که دارای پایه های کوتاهی بوده و مزین به گل های خورشیدی خاتم می باشد که زیبایی خاصی دارد و هدیه وزینی از مجموعه هدایای خاتم کاری است.
اصولاً هدایای خاتم کاری دارای محبوبیت ویژه ای در بین انواع شاخه های صنایع دستی ایران به ویژه در حوزه هدایای اداری، سازمانی و مدیریتی است که البته در هنگام تهیه هدایای خاتم باید از اصالت و استاندارد های مربوط به ساخت خاتم در تهیه آن محصول اطمینان یافت.

ست گلدان خاتم کاری

هدایای اصیل خاتم‌ کاری هفت گردون خیال

هفت گردون خیال با کلکسیونی جذاب و بی نظیر از محصولات خاتم کاری اصیل خود در خدمت علاقمندان به این آثار بوده و همواره سعی در ارائه خدماتی متفاوت و نوین داشته و دارد و در راستای ایفای تعهد و احترام به نیازهای متقاضیان محترم اقدام به ارائه خلاقانه هدایای صنایع دستی در قالبی متفاوت نموده و با عرضه پکیج های جذاب، زیبا و متنوعی تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای اداری، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… گامی شایسته در تحقق این امر بر داشته است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دربردارنده تمامی هدایای ارزشمند خود بوده و زمینه ای مناسب جهت ارائه ای متفاوت را برای شما فراهم نموده است.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.