31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > قاب آینه خاتم کاری

قاب آینه خاتم کاری

هنر بی بدلیل، اصیل، جذاب و پرکار خاتم‌ کاری توانسته است به مدد خلاقیت سرشار و نیز تلاش بی‌وقفه استادکاران خاتم کار و هنرمندان این عرصه مهم صنایع دستی ایران امروزه در صدر شاخه های متنوع صنایع دستی ایران به لحاظ کمیت در عرضه محصولات متنوع بنشیند و خوش بدرخشد. هنر- صنعت خاتم کاری از اصیل‌ ترین و نیز پرسابقه ترین شاخه های متنوع صنایع دستی ایران می باشد، که دارای پیشینه‌ای بس درخشان در تاریخ پر افتخار هنر و صنایع دستی ایران است. در سده های قبلی این هنر صرفاً ویژه طبقات اشراف، امرا، سلاطین و دربار بود. آثار برجای مانده از دوران اوج رونق و رواج و شکوه این هنر می توان این نکته را بهتر دریافت، اما در دهه‌ های معاصر با کوچ این هنر از قصرها و کاخ های پادشاهان و دربار به میان عامه مردم شاهد رشد و گسترش کمی فوق‌ العاده آن در میان عموم طبقات جامعه می باشیم و بر همین مبنا می توان دلیلی برای این همه تنوع در محصول یافت. طیف وسیعی از محصولات خانگی گرفته تا محصولات اداری و ست های مدیریتی از تجهیزات و کالاهای فرهنگی و مذهبی تا محصولات سرگرمی و ورزشی و همچنین محصولات تزئینی.
خاتم شیراز سرآمد خاتم ایران است و به شایستگی توانسته است شهرتی جهانی را در کارنامه خود ثبت نماید. محصولات خاتم گزینه اول بسیاری از گردشگران خارجی در تهیه سوغات سفر از بازدید از ایران عزیزمان و جذابیت های فوق العاده آن است. همچنین در مبحث هدایای نوروزی سازمان‌ ها و ارگان‌ های مختلف دولتی و خصوصی و نیز هدایای تبلیغاتی شرکت ها و مؤسسات گوناگون هدایای خاتم‌ کاری انتخاب اول ایشان می باشد.
از شاخه‌های مهم محصولات خاتم کاری بخش قاب تابلو های خاتم بوده که در انواع سبک های ترکیبی و یا به تنهایی عرضه گردیده اند.
یکی از زیباترین و جذاب ترین قاب آینه های خاتم ترکیبی، قاب آینه خاتم و نگارگری می باشد که دارای جذابیت و جلوه فوق العاده ای می باشد. این قاب آینه ها دارای حاشیه خاتم بوده و بقیه سطوح مزین به نقاشی فوق العاده از گل و مرغ با رنگ بندی های بی نظیر، شاد و پر انرژی ارائه گردیده و در تلفیق با حاشیه خاتم و آینه وسط محصولی فوق العاده جذاب و خاص را رقم زده اند.

ست سنبلدان خاتم کاری

هفت گردون خیال هدایای نفیس خاتم و پکیج‌ های انحصاری

شرکت هفت گردون خیال پیشگام در خلاقیت و ابداع به ویژه در عرضه محصولات نفیس، فاخر و زیبای خود از محصولات صنایع دستی اقدام به ارائه پکیج های انحصاری و جذابی نموده است که در آن به ویژه از محصولات زیبای خاتم خود به شایستگی در کنار سایر محصولات شاخه های متنوع صنایع‌ دستی از جمله میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، ترمه و قلم کار، سفال و سرامیک و نیز محصولات مکمل همچون دیوان اشعار شعرای نامی، کتب ادعیه و مذهبی، سررسید ها و لوازم التحریر لوکس مدیریتی، محصولات الکترونیکی، محصولات چرم و… استفاده فراوان برده است
پکیج‌ هایی همچنان بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک ،محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای اداری، هدایای مناسبتی، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید، هدایای فاخر و…
وبسایت جامع هفت گردون خیال دریچه‌ای است گشوده بر دنیایی از نقش و رنگ و طرح و اصالت و جذابیت.
شما را به این دنیای پر طراوت و زیبا و اصیل دعوت می نماییم.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.