31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > قاب عکس خاتم

قاب عکس خاتم

هنر خاتم کاری ایران را می توان ختم هنرهای صنایع دستی ایران نامید. هنری که بیش و پیش از هر چیز نظم هندسی چشمگیر و ظرافت در ساخت به چشم می آید. یکی از اصیل ترین و اصلی ترین شاخه های صنایع دستی ایران بوده و هست که طی گذشت سده ها از کاخ ها و تالارهای عمرا و سلاطین و دربار پادشاهان به تمامی اماکن، منازل و حتی معابد، مساجد و اماکن مذهبی و مقدس راه یافت.
اصالت و اعتبار خاتم به عوامل گوناگونی بستگی دارد که از جمله مهمترین آن می‌تواند استفاده هرچه بیشتر از مثلث های خاتم در مساحت کم، استفاده از چوب های مفتولی مرغوب و ویژه، سوهان کاری و پوشش یکنواخت و یک سطح پلی استر، استفاده از چسب مرغوب و کار گذاری دقیق و بی نقص قطعات خاتم بر سطح چوبی یا فلزی کار و رسیدن به سطحی کاملا یکنواخت و بدون گودی، بیرون زدگی و برجستگی سطح کار خاتم شده.
خاتم شیراز به عنوان خاستگاه خاتم در ایران دارای ویژگی خاص ظرافت در اجرا و نمای آن است. لیکن خاتم اصفهان نیز جذابیت های ویژه خود را دارد. خاتم‌کاری فی النفسه هنری است زیبایی ساز و دکوراتیو، لیکن با عنایت به گستره حوزه محصولات خاتم کاری شده اعم از خانگی، اداری، فرهنگی، سرگرمی و ورزشی از جنبه صرفاً تزیینی سده‌ های پیش به درآمده و چهره ای کاربردی در زندگی روزمره‌ی ما به خود گرفته است. انواع گلدان های متنوع، بشقاب، کاسه، آینه و شمعدان، سرویس های چای خوری، شربت خوری، انواع قاب تابلو های تزیینی و ترکیبی با هنر خطاطی، نگارگری، منبت، فیروزه کاری، معرق و بسیاری محصولات دیگر نظیر ست های نفیس اداری و مدیریتی، سازمانی ادوات تفریحی، سرگرمی و ورزشی نظیر تخته نرد و شطرنج، وسایل انفرادی و شخصی نظیر عصا، پیپ، فندک، کیف و… محصول خاتم کاری معرفی شده امروز از حوزه خاتم کاری قاب عکس خاتم می باشد که به ۳ شیوه کاربردی تولید می گردد.

۱) قاب عکس خاتم پایه دار (رومیزی)
۲)قاب عکس ترکیبی با جاقلمی و جای تقویم و کارت (رومیزی)
۳) قاب عکس خاتم دیواری
در هر حال قاب‌ های خاتم کاری شده دارای جلوه خاصی بوده و استفاده از آن و سایر محصولات خاتم وجاهت و وزن خاصی را به فضای مورد استفاده از محصولات خاتم می بخشد.

ست نفیس گلدان خاتم کاری و قلمدان خاتم

خاتم های نفیس هفت گردون خیال

هفت گردون خیال پیوسته سپاسگزار و قدردان هنرمندان عرصه صنایع دستی ایران بوده و می باشد. چه اینکه این صنایع، میراث ملی و یادگاری از نیاکانمان می باشد. از جمله هدایای خاتم کاری که از اصلی ترین شاخه های صنایع دستی بوده و هفت گردون خیال نیز نگاهی متمایز و ویژه به آن دارد. شرکت هفت گردون خیال با استفاده از انواع محصولات زیبای خاتم کاری خود در پکیج های ابداعی و انحصاری اش وزن و اعتبار والا و ویژه‌ای به بسته ها بخشیده و آن را به هدیه ای جذاب، متفاوت و خاص تبدیل می نماید.
پکیج های فوق شامل بسته‌های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدایای اداری، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص،ویژه و نفیس را می توانید با رجوع به وبسایت جامع هفت گردون خیال مشاهده و در صورت نیاز و تمایل اقدام به خرید و دریافت آن نمایید.
بسته بندی های شکیل و متفاوت پکیج های هفت گردون یقیناً گامی دیگر در راستای ارج نهادن و مطلوبیت بیشتر آثار و هدایای صنایع دستی ایران است.

ست شکلات خوری خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.