04 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > قاب عینک خاتم کاری

قاب عینک خاتم کاری

خاتم کاری از سمبل های برجسته هنر ایرانی است. هنری ریشه‌دار، اصیل، کاربردی.
خاتم کاری از جمله هنرهایی است که برای خود دارای شاخصه‌هایی شناخته شده می‌باشد. شاخصه‌ هایی که می‌تواند مبنایی باشد برای دستیابی به اصولی اولیه برای استاندارد سازی آن. بعضی از آن شاخصه های مهم در تعیین اصالت خاتم استفاده از مثلث‌ های خاتم در فضای کم است، به عبارتی هر چه این مثلث های خاتم (پایه نقش خاتم) در سانتیمتر بیشتر باشد، آن اثر به لحاظ ساخت و مرغوبیت دارای اصالت بیشتر است. استفاده از چوب ها و مفتول های چوبی مرغوب از چوب های اعلاء از دیگر مشخصه های خاتم اصیل می باشد. سطح صاف، یکنواخت و صیقل یافته خاتم بدون پستی و بلندی، بدون چند رنگ شدن و بدون زوائد عامل مهم دیگر در دستیابی به یک خاتم اصیل و ارزشمند می باشد. سطح یکنواخت و همگن پلی استر روی کار نیز از دیگر عوامل موثر در اصالت خاتم است. چسب مرغوب و استاندارد به کار رفته در چسباندن قطعات خاتم کنار یکدیگر نیز از دیگر عوامل مهم تأثیرگذار در کیفیت مطلوب خاتم است. خاتم کاری اصیل ایران به ویژه خاتم شیراز دارای ظرافت و جذابیت فوق العاده بصری بوده و اهدای آن بیانگر نوعی اصالت هدیه دهنده و هدیه گیرنده است.
طیف محصولات خاتم کاری شده بسیار گسترده و متنوع می باشد. نموداری است که یک سوی آن انواع محصولات خانگی خاتم کاری شده است و سوی دیگر آن خاتم کاری اماکن و مراکز مهم مذهبی یا حکومتی (به ویژه در سده های قبل).
در این بین نیز شاهد حضور خاتم کاری در بسیاری از عرصه‌های گوناگون بوده مثل محصولات فرهنگی، ورزشی، تفریحی، ملزومات اداری و ست های مدیریتی،
یکی از محصولات زیبایی عرضه شده از خانواده بزرگ صنایع دستی خاتم کاری قاب عینک خاتم کاری است. قابی فوق العاده زیبا در ابعاد و اشکال گوناگون. این قاب ها یا به تنهایی مزین به زیور خاتم است یا در ترکیب با سایر هنرهای دستی نظیر نگارگری. درب این قاب عینک ها به صورت افقی بوده و استفاده از آن بسیار سهل و آسان میباشد. خوشبختانه از آنجا که حوزه محصولات خاتم کاری بسیار گسترده است این امر می‌تواند به عنوان عاملی مهم در تأمین نظریات تمام اقشار عمل نماید.

صنایع دستی اصفهان ویژه هدایای اداری

هفت گردون خیال و هدایای خاتم کاری

شرکت هفت گردون خیال خرسند است که با طراحی و خلق ایده های زیبا و جذاب کمک شایان توجهی به علاقه‌مندان و مصرف کنندگان این محصولات به ویژه هدایای خاتم کاری فراهم آورده است.
پکیج‌های ابداعی و انحصاری هفت گردون خیال عرصه‌ای است برای رؤیا پردازی. آنگونه که هفت گردون خیال با پکیج هایی نظیر بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای سازمانی، هدایای تبلیغاتی، محصولات آنتیک، هدیه خاص، هدیه جدید، محصولات وی آی پی، هدیه لوکس، هدایای مناسبتی، و… رؤیای شما را به واقعیت تبدیل نموده است.
با رجوع به وبسایت جامع هفت گردون خیال شما نیز رؤیای خود را به واقعیت نزدیک نموده و تجربه خریدی متفاوت و جذاب را در کارنامه خود ثبت خواهید نمود.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.