01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > قرآن خاتم

قرآن خاتم

مگر می شود در صدر صنایع دستی ایران درخشید و در حوزه فرهنگی حضور نداشت؟! صنایع دستی ایران صرفاً زیبا نیست، صنایع دستی ایران صرفاً کاربردی نیست، صنایع دستی ایران صرفاً متنوع نیست، صنایع دستی ایران تمامی موارد ذکر شده است به انضمام پارامترهایی هم بیشتر و اضافه تر. آری صنایع دستی ایران همه اینهاست در پوششی از زرورق فرهنگ. ارزش‌های فرهنگی و سمبل‌ های فرهنگی به ویژه خاتم اصیل، نفیس و فوق العاده شیراز پایتخت فرهنگی ایران زمین با تمامی دستاورد های درخشان و ماندگارش در حوزه‌ های فرهنگ و ادب و نیز حوزه صنایع دستی ایران بالاخص نگین درخشان آن خاتم کاری.
حوزه وسیع و متنوع محصولات خاتم‌ کاری، استادکاران هنرمند خاتم کار را بر آن داشته تا هر روز با ایده های خلاقانه خود برگ زرین دیگری بر این دفتر قطور و پربار بیفزایند. از همین روی است که محصولات خاتم فوق العاده وسیع بوده واز ظروف، لوازم و تجهیزات خانگی تا لوازم مدیریتی (ست های چند تکه مدیریتی)، محصولات فرهنگی و ارزشی تا ادوات ورزشی و تفریحی و همچنین است در حوزه محصولات تزیینی انواع قاب تابلو های تلفیقی خاتم و منبت، خاتم و معرق، خاتم و مینا، خاتم و نگارگری، خاتم و خطاطی و… شهرت و محبوبیت خاتم باعث گردیده است تا سودجویان و دلالان که حرمت نگاه نداشته و حتی به حوزه صنایع دستی ایران و محصولات فرهنگی و هنری آن هم ورود نموده و با ارائه خاتم های تقلبی بر اعتبار این میراث عظيم ملی خدشه وارد نمایند. ارائه محصولات تقلبی و بی کیفیت و غیر استاندارد تحت عنوان خاتم اصیل، کار را برای تهیه و انتخاب یک قطعه خاتم اصیل و اصل سخت و دشوار نموده است. در گفتار های پیشین به نحوه تمیز محصولات خاتم اصل از خاتم بی کیفیت و تقلبی اشارات فراوان رفته است. پس بهتر است که متقاضیان محترم برای تهیه هدایای خاتم کاری را به مراکز معتبر و دارای نام و نشان مراجعه نمایند. محصول مورد معرفی امروز از حوزه محصولات فرهنگی خاتم کاری شده بوده که ارزشی دوچندان دارد. قرآن تمام خاتم به صورت کتابی باز با خطوط و نقوش تمام خاتم عرضه گردیده است. این محصول فوق العاده هدیه سازمانی و اداری بسیاری از ارگان ها و واحدهای دولتی و خصوصی می تواند باشد و ارزشی فوق العاده زیبا، معنوی، گرانقدر و هنری برای مناسبت جشن های ویژه بازنشستگان گرامی است. و خاطره‌ ای بس ماندگار، ارزش مدارانه و خاص را در اذهان ثبت و ضبط می نماید. قرآن تمام باز خاتم هنر و معنویت را یکجا در خود به هدیه می آورد و نشاطی معنوی و ملکوتی را در پی می افکند.
ست گلدان و قندان خاتم کاری
شرکت هفت گردون خیال خاتم و هدایای خاتم کاری را در اولویت اول تولید و عرضه محصولات صنایع دستی خود قرار داده است و در بسیاری از چیدمان پکیج های انحصاری و ابداعی خود از محصولات زیبا، اصیل و نفیس خاتم بهره برده و پکیج هایی متنوع، زیبا، جذاب و ارزشمند را رقم زده است.
پکیج هایی چون بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای فاخر، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه لوکس، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی و…
وبسایت جامع هفت گردون خیال با بخش اختصاصی محصولات خاتم و نیز سایر محصولات و پکیج های انحصاری عرضه شده خود ادای دینی به صنایع فاخر، نفیس و اصیل دستی ایران نموده است و یاریگر، مشاور و راهنمایی حاذق، شایسته و متعهد برای شما متققاضی هدایای صنایع دستی ایران می باشد.
ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.