07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > قندان خاتم

قندان خاتم

مجموعه محصولات شکیل و اصیل خاتم‌ کاری سرآمد آثار صنایع دستی ایران می باشد محصولاتی در اوج ظرافت، اصالت، دقت و مهارت فوق العاده در ساخت، زیبا و البته کاربردی.
عمده محصولات خاتم‌ کاری دارای وجه کاربردی بوده و علاوه بر آن بدون در نظر گرفتن کارکرد آن اثری دکوراتیو و زینت بخش و جذاب دارد که باعث زیباتر شدن فضای منزل، محل کار و سایر اماکن می‌گردد. خاتم کاری برخواسته از شهر فرهنگ و هنر و عرفان، شیراز زیبا می باشد. شیراز توانسته است در بسیاری از جنبه های گوناگون زندگانی حرف اول را بزند در حوزه ادبیات با تقدیم نامدارانی چون حافظ و سعدی آوازه جهانی را برای خود به ارمغان آورده است. در حوزه صنایع دستی نیز با هنر زیبای خاتم کاری به اوج دست یافته است. گستره محبوبیت خاتم محصور در مرزهای میهن عزیزمان نمانده است و بسیاری از گردشگران ورودی به ایران حتماً قطعه ای زیبا از خاتم اصیل و ناب ایرانی را به عنوان ره آورد و سوغات سفر به میهنشان می‌برند.
محبوبیت فوق‌ العاده خاتم موجب گسترش حوزه تولیدات به اکثر عرصه‌های زیست فردی و اجتماعی ما گردیده است. حوزه محصولات خانگی خاتم با طیف وسیعی از دستاورد ها نظیر انواع گلدان های زیبا و متنوع، انواع شیرینی خوری، شکلات خوری، آجیل خوری، سنگاب، بشقاب، کاسه، سرویس چای خوری، سرویس شربت خوری. حوزه محصولات اداری شامل انواع ست های رومیزی مدیریتی متشکل از قلمدان های پایه‌ دار استوانه‌ای، جای تقویم، سررسید، پرچم رومیزی و لوگو، جای کارت، جای دستمال کاغذی، خودکار و خودنویس همگی مزین به خاتم کاری زیبا و نفیس می‌ باشند. محصولات فرهنگی همانند رحل قرآن کریم، قرآن خاتم، انواع تابلوهای احادیث و آیات و اسماء الهی مزین به خاتم و یا ترکیبی از خاتم و منبت، خاتم و معرق، خاتم و مینا کاری. محصولات ورزشی و سرگرمی همانند شطرنج، تخته نرد و چوگان خاتم انواع قاب های زیبای خاتم با داخله قلمزنی حکاکی مس و یا نگارگری، خاتم‌کاری حتی در حوزه معماری و دکوراسیون های وابسته به آن نیز ورود کرده است که نمونه های آن را در تزیینات درب ورودی منازل، پنجره ها و کتیبه های تزئینی داخلی خاتم کاری می‌توانیم برشماریم.
محصول مورد معرفی شده در گفتار امروز یکی از محصولات جذاب خاتم کاری است که هم در خانه و هم در محل کار و دفاتر اداری دارای کاربرد بوده. طراحی فوق العاده و خاص آن زیبایی دو چندانی به آن بخشیده است. این قندان زیبا با حاشیه قلمزنی شده و درب خاتم هم در کنار سرویس چای خوری مس و خاتم هدیه بسیار زیبا ارزشمند و ماندگار می باشد. زیبایی آن به گونه‌ای است که حتی خود به تنهایی نیز می تواند منظور شما را برآورده سازد.

صنایع دستی اصفهان و صادرات

هفت گردون خیال هدایای اصیل خاتم کاری و سایر هدایای صنایع دستی

بازرگانی هفت گردون خیال با ارائه کلکسیونی منحصر به فرد از  هدایای خاتم کاری خود در وبسایت هفت گردون خیال در کنار سایر آثار ارزشمند از حوزه‌هایی همچون میناکاری، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، فیروزه کوبی، سفال و سرامیک، ترمه قلمکار و… تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای سازمانی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و….یاریگری امین و متعهد برای شما و مجموعه تحت امر شما در تهیه هدایای مورد نیازتان در مناسبت‌ های مختلف سال بوده و شما را به بازدید از وبسایت جامع خود دعوت به عمل می آورد.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.