04 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > لاله خاتم کاری

لاله خاتم کاری

اصالت و ظرافت را می‌توان مهمترین ویژگی‌ های هنر خاتم کاری دانست. اصالتی ریشه‌دار در بستر تاریخ و فرهنگ و تمدن میهن عزیزمان و ظرافتی چشم گیر به واسطه نقش دقیق هندسی خاتم. نقشی فوق‌العاده منظم که کوچکترین تخطی در چیدمان های چند ضلعی را نشان می دهد. بنابراین ساخت آن دقت، حوصله، پشتکار و ظرافتی ویژه را طلب می نماید. خوشبختانه هم اکنون علیرغم تمامی فراز و فرودهای تأثیرگذار استادکاران برجسته خاتم کار حضوری قابل تقدیر و سپاس داشته و به هنرنمایی مشغول می باشند. به ویژه در شهر زادگاه این هنر اصیل شهر شیراز. این هنر اصیل و باشکوه حوزه وسیعی از عرصه‌های گوناگون زندگی را پوشش داده و کماکان به خلق موقعیت های نو و دستاورد های شگفت‌انگیز در تکاپوست. از انواع محصولات، ادوات و تجهیزات خانگی گرفته تا ارائه نفیس ترین ست های اداری و مدیریتی. همچنین است حوزه ادوات و تجهیزات فرهنگی، مذهبی تا ادوات ورزشی، سرگرمی و هنری.
عمده زیرساخت محصولات صنایع دستی خاتم بر فلز مس و سپس بر چوب عرضه می گردد. همچنین است آثار ترکیبی خاتم با سایر رشته‌های شاخص هنری صنایع دستی نظیر میناکاری، منبت، معرق، نگارگری و… مثل انواع تابلوهای دیواری که از تلفیق چند گرایش خلق گردیده‌اند.
در حوزه محصولات خانگی خاتم ما شاهد تنوع و تکثر بی نظیری بوده که ذکر مقصود آن مجالی دیگر می طلبد لینک محصول مورد معرفی شده امروز از این وعده می باشد که به ذکر مبسوط آن مجالی دیگر می طلبد. لیکن محصول معرفی شده امروز از این رده می باشد که به ذکر کلیاتی از آن بسنده می گردد. چراغ لاله های خاتم کاری که نمایشگر اوج ظرافت، زیبایی و اصالت است. پایه‌ های این لاله ها مزین به هنر زیبای خاتم بوده و در سطح فوقانی حباب های شیشه یا همان لاله ها که با الهام از گل زیبای لاله طراحی گردیده‌اند، قرار دارند. که بعضاً شاهد لاله های تراش خورده با نقوش بسیار زیبا بوده و پیرامون محل قرار گرفتن حباب بر پایه خاتم، آویزهای کریستالی جلوه‌ گری می‌نمایند.
لاله های خاتم‌ کاری قابلیت بالایی را در اطلاق نام هدیه اصیل و فاخر با خود به همراه دارند و در کنار آینه خاتم، ست بی نظیری را ایجاد می نماید که بسیار دیدنی و ستودنی است.

صنایع دستی اصفهان و صادرات

هدایای خاتم‌ کاری هفت گردون

شرکت هفت گردون خیال صفحه ویژه‌ای را در دفتر قطور صنایع دستی خود به نام خاتم گشوده است. صفحه ای که هرچه بیشتر می رود، پربار تر و وزین تر می شود.
هفت گردون خیال با گنجینه ای زیبا از هدایای خاتم کاری خود و نیز با طراحی و ابداع پکیج های متنوع و جذاب، هدایایی زیبا اصیل و نفیس را برای متقاضیان و خریداران محترم محصولات صنایع دستی ایران تدارک دیده است.
بسیاری از پکیج های هفت گردون دست کم دارای یک محصول نفیس خاتم بوده که بر زیبایی و نیز کاربرد آن بسی افزوده است.
پکیج هایی نظیر بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی، محصولات آنتیک، هدایای اداری، هدیه خاص، محصولات وی آی پی، هدیه لوکس، هدیه جدید و…
وب سایت جامع هفت گردون خیال درگاهی امن است. درگاهی که شما می توانید با ورود به آن ایده های جدید و خلاقانه هفت گردون را رؤیت نموده و اقدام به تهیه هدایای ویژه خود نمایید.

ست گلدان و قندان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.