31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > میز تلفن خاتم

میز تلفن خاتم

خاتم کاری هنر-صنعت اصیل، برتر و باشکوه میهن عزیزمان میباشد، که حضوری چشمگیر و گسترده در این عرصه داشته و توانسته است با پشت سر گذاشتن قرن‌ ها سابقه دیرین و فراز و فرودهای گوناگون تاریخی به حیات پربار خود ادامه داده و کماکان خالق شگفتی ها شود. شگفتی از این روی که توانسته است حوزه‌هایی بسیار متفاوت و گوناگون را تجربه نماید. از رده محصولات خانگی نظیر انواع ظروف پذیرایی، آجیل خوری، شیرینی خوری تخت و گود، میوه خوری، سنگاب، انواع گلدان تا مبلمان خانگی و سرویس خواب. محصولات اداری شامل ست های نفیس مدیریتی. محصولات فرهنگی نظیر رحل قرآن کریم، جعبه کتاب، قلمدان، خودکار و خودنویس، محصولات سرگرمی ورزشی همچون شطرنج و تخته نرد، محصولات تزیینی مثل انواع قاب تابلوهای خاتم، خاتم و نگارگری، خاتم و منبت، خاتم و معرق و… زادگاه خاتم را در ایران شهر شعر و ادب و پایتخت فرهنگی ایران، شیراز می‌دانند. از همین روی است که زیباترین و نفیس ترین خاتم های ایران را در این شهر و هنرمندان و استادکاران شیرازی می توان سراغ گرفت. البته خاتم اصفهان نیز در وهله اول به لحاظ کمی توانسته است جایگاهی درخور توجه برای خود بیابد و همچنین نقوشی متمایز از خاتم شیراز خلق نماید. خاتم ایران توانسته است در بین گردشگران ورودی به ایران نیز محبوبیت و اشتهار شایان توجه کسب نماید. در بین متقاضیان محصولات صنایع دستی ایران به ویژه ارگان ها، نهادها و مؤسسات خصوصی و دولتی نیز خاتم‌ کاری همیشه جزء گزینه‌های مورد انتخاب اول و محبوب بوده است. در حوزه محصولات خانگی شاهد حضور چشمگیر هنر خاتم کاری می باشیم. تنوع محصولات خانگی مزین به آرایه خاتم بسیار بی نظیر است و کمتر شاخه‌ ای از گرایش های گوناگون صنایع دستی ایران می باشد که توانسته است همپای هنر خاتم کاری بدین سال گسترده، تأثیرگذار و وسیع در هر عرصه‌ای ورود نماید.
یکی از محصولات بسیار زیبا، کاربردی، شکیل و فوق العاده این رده، میز‌ تلفن تمام خاتم می‌ باشد که ساخته دست هنرمند استادکار ماهر و ورزیده و متبحر بوده و با ابداع، نوآوری و خلاقیت ویژه صفحه فوقانی میز منقوش به صفحه شطرنج بوده و این محصول را به کالایی چند منظوره مبدل نموده است.
شایان ذکر است که در این حوزه شاهد عرضه تلفن های رومیزی تمام خاتم نیز می باشیم که در کنار هم ست بسیار زیبا و نفیسی را تشکیل می‌دهد.

ست هدیه سنبلدان خاتم

هفت گردون خیال و پکیج‌ های خاتم‌ کاری انحصاری

شرکت هفت گردون خیال پیشرو در تولید و عرضه محصولات زیبای صنایع دستی در حوزه های گوناگون از جمله هدایای خاتم‌ کاری مفتخر است که با ارائه پکیج های ابداعی و انحصاری خود تحت عناوین بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای اداری، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… با بهره‌گیری از هدایای خاتم کاری خود به همراه محصولاتی مکمل نظیر محصولات چرم، دیوان اشعار، کتب مذهبی و ادعیه، لوازم التحریر، انواع سررسید های مدیریتی و محصولات الکترونیک در چیدمان زیبا و کاربردی پکیج ها ارائه گر شیوه ای نوین در عرصه ارائه هدایای نفیس صنایع دستی بوده و با راه اندازی وبسایت جامع هفت گردون خیال دریچه‌ای را به چشم اندازی زیبا، جذاب و متفاوت به روی متقاضیان محترم گشوده است.

آجیل خوری قلمزنی شده خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.