01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > میز تلفن و تلفن خاتم کاری

میز تلفن و تلفن خاتم کاری

پس از ورود اسلام به ایران و تأثیر پذیری متقابل فرهنگ ایرانی و اسلامی شاهد تغییر نگرش هایی در بعضی از حوزه‌های هنری-فرهنگی توسط اساتید و هنرمندان حوزه های مختلف هنری و صنایع دستی ایران می باشیم. این تأثیرات بیشتر در حوزه کتابت و خطاطی، صفحه‌آرایی، جلدسازی، تذهیب و نگارگری به چشم می‌آید.
طبعاً هنر خاتم کاری نیز مستثنی از این امر نبوده و نیست. خاتم کاری با ورود به عرصه هایی متفاوت تر از خویش توانست در حوزه های جدید خالق آثاری درخشان و بی نظیر گردد. رحل های خاتم، جعبه های کتاب خاتم نفیس، لوازم التحریر و کتابت خاتم، میز تحریر خاتم، تابلوهای ترکیبی خاتم و نگارگری مزین به خطاطی آیات قرآن کریم و روایات، اشعار عرفانی شعرای نامدار و بسیاری از عناوین دیگر. در دوره های جدیدتر می توان باز هم شاهد خلاقیت و نوآوری استادکاران هنرمند بود که می‌توان از محصولاتی نظیر شطرنج خاتم، تخته نرد خاتم و تلفن و میز تلفن خاتم نام برد. میز تلفن به همراه تلفن خاتم محصولی است بسیار زیبا، نفیس، اصیل و دیدنی که توسط اساتید محترم خاتم کار عرضه گردیده است. این میزهای زیبا در اشکال مختلف مربع، مربع و مستطیل چوبی و تلفیقی از خاتم و منبت به همراه تلفن تمام خاتم کاری شده دارای جذابیتی فوق‌العاده بوده و به روشنی و زیبایی هر چه تمام تر اوج ظرافت، مهارت، ابتکار و هنرمندی اساتید خاتم کارمان را به نمایش می گذارد. این محصول بسیار نفیس بوده و در حقیقت باید آن را در زمره محصولات فاخر، ویژه، گرانبها و خاص دسته بندی نمود. اهدای آن بیانگر اوج اهمیت، قدردانی و سپاس می باشد. اصولاً محصولات صنایع دستی ایران به گونه‌ای است که می‌تواند تمامی طبقات و اقشار اجتماع را با هر عنوان، گرایش، سلیقه طبقه و شأن اجتماعی پوشش دهد. محصولاتی نظیر فیروزه‌کوبی، میناکاری روی مس سفال طلا نقره شیشه و برنج، نقره نما منبت و معرق، ترمه و قلمکار، قلم زنی، مس و پرداز، حکاکی مس، فرش و گلیم و گبه، سفال و سرامیک و آبگینه و… دارای آنچنان شمولی هستند که می توانند پاسخگوی تمامی سلائق باشند. صنایع دستی ایران چشمه ای است گوارا، زلال، شفاف و جاری که روح و جسم آدمی را سیراب و شاداب می سازد

هفت گردون خیال و خاتم کاری اصیل

شرکت هفت گردون خیال با تلفیقی مبتکرانه از هدایای خاتم کاری و سایر محصولات از شاخه‌های مهم صنایع دستی ایران و یا محصولات الکترونیکی، چرمی، دیوان شعرا و کتب مذهبی خالق پکیج هایی جذاب، متفاوت و کاربردی تحت عناوینی چون بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای مناسبتی، محصولات وی آی پی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدیه خاص، ویژه و نفیس گردیده است که پاسخگوی شایسته‌ای برای نیازهای مختلف متقاضیان اعم از شخصی و یا سازمانی باشد.
هم اکنون می توانید این مجموعه های بی نظیر و منحصر به فرد را در وبسایت جامع هفت گردون خیال مشاهده و خریدی جذاب، متفاوت، به صرفه و ماندگار را تجربه نمایید.

ست شکلات خوری خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.