31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > نیم ست خاتم کاری

نیم ست خاتم کاری

هنر-صنعت اصیل خاتم کاری با حضوری موفق و گسترده در عرصه صنایع دستی فاخر و اصیل ایرانی همچون نگینی بر پایه انگشتری صنایع دستی ایران می درخشد و پرتو افشانی می کند، بی جهت نیست که خاتم کاری از مشهورترین و مطلوب ترین گرایش های بیشمار و متنوع صنایع دستی ایران است، هنری با اصالت، باشکوه، پرمحصول، ظریف و پرکار. استادکار خاتم با صبوری فراوان و دقتی فوق‌العاده با چیدمانی هندسی از مثلث های ساخته شده از مفتول های فلزی، چوب و استخوان قطعه ای زیبا و جذاب را خلق می نماید، که زینت‌بخش فضا و مکان گشته و چشم را خیره می نماید.
خاتم بر زیر ساخت های متفاوت عرضه گردیده و دارای کاربردهای متفاوت می باشد. عمده ترین و پر مصرف ترین زیر ساخت در حوزه خاتم، مس و سپس چوب می باشد. محصولات خاتم بر پایه مس شامل انواع گلدان، انواع ظروف همچون کاسه و بشقاب، میوه خوری، شیرینی خوری، آجیل خوری، سنگاب، سرویس چای خوری کامل و سرویس شربت خوری می باشد.
در عرصه محصولات خاتم بر پایه چوب می توان از انواع جعبه های مختلف در سایزهای مختلف، جعبه سکه، جعبه زعفران تا جعبه های بزرگ قرآن مجید و رحل و انواع ست های نفیس مدیریتی شامل قلمدان، جای تقویم، کارت، پرچم، خودکار و خودنویس خاتم، جای دستمال کاغذی، جای تقویم و قاب عکس یا لوگو و… نام برد.
یکی دیگر از شاخه های متنوع خاتم حوزه زیورآلات خاتم باشد که در جای خود دارای جلوه، جلا و زیبایی متفاوت و خاصی است.
محصول مورد نظر امروز نیم ست زنانه خاتم است که متشکل از یک حلقه انگشتر و یک گردن آویز خاص است که پس از ساخت و نصب خاتم در جایگاه خود با پوششی از پلی استر نشان داده می‌شود تا رطوبت دست و گردن مانع تخریب خاتم نگردد. این نیم ست های زیبا تلفیقی است از هنری اصیل و زیبا با نگاه، دیدگاه و سلیقه‌ امروزی نگاهی که حاصل ورود نسل جوان، خلاق و هنرمند به این عرصه از صنایع دستی اصیل ملی ایران است.

ست سنبلدان خاتم کاری

هفت گردون خیال و هدایای نفیس و متنوع خاتم

مجموعه هفت گردون خیال با نگاهی اشتیاق آمیز به هدایای خاتم کاری و با ورود به حریم این عرصه از میراث های ماندگار ملی بر میثاقی که با خود جهت حفظ، توسعه، رشد و ابداع در دایره صنایع دستی بسته است، دست به ابتکاری خلاقانه و متفاوت زده و با خلق پکیج هایی متفاوت، پرمحصول، زیبا و اصیل همچون بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای سازمانی، هدیه نفیس، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… ادای دینی به این میراث ملی نموده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال متشکل از پکیج های انحصاری، ابداعی و نیز محصولات انفرادی بوده و آماده ورود علاقمندان و متقاضیان به محصولات نفیس صنایع دستی می باشد.

ست گلدان و قلمدان خاام کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.