06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > پایه تقویم رومیزی خاتم

پایه تقویم رومیزی خاتم

اصالت، شکوه و ظرافت سه ویژگی مهم از مجموعه ویژگی های منحصر به فرد محصولات خاتم کاری ایران است. قدمت و پیشینه برجسته محصولات خاتم کاری اصالت آن را رقم می‌زند. حضور تأثیرگذار، تعیین کننده و پر ابهت محصولات خاتم و یا فضاهای خاتم کاری شده در بسیاری از تالارها، کاخ‌ها و سرسراها بیانگر ویژگی دیگر آن یعنی شکوه آن می باشد. دقت نظر و نظم فراوان و خیره کننده گلهای مثلثی و چند وجهی دیگر در نقش خاتم سخن از ظرافت را ایجاب می نماید.
محصولات زیبای خاتم اصیل شیراز و اصفهان (دو قطب اصلی و برجسته تولید و عرضه آن در ایران) طیف وسیعی را شامل می‌شوند. از لوازم و ادوات مورد استفاده در منزل از قبیل گلدان، بشقاب، کاسه، آجیل خوری، شیرینی خوری، سنگاب، انواع قاب تابلو های ترکیبی خاتم و مینا و خاتم و منبت خاتم و معرق خاتم و نگارگری، آینه و شمعدان، انواع مبلمان ومیز و محصولات و ادوات اداری شامل ست های نفیس رومیزی مدیریتی متشکل از قلمدان، خودکار و خودنویس، جای دستمال کاغذی، جای کارت و جای عکس و تندیس لوگوی خاتم و مینا و جای تقویم خاتم که مجموعه ست های نفیس مدیریتی را در ابعاد و اشکال گوناگون به ارمغان آورده اند.
جای تقویم خاتم یکی از محصولات متفاوت و زیبای صنایع دستی خاتم کاری باشد که زینت‌ بخش میزهای مدیریتی و اداری است. این جای تقویم سه ضلعی با دو مثلث خاتم کاری از دو سمت و یک سطح چهار ضلعی خاتم کاری از پشت و کفی ساده و یا تمام خاتم بسیار شکیل و متفاوت بوده و جلوه‌ای متفاوت به میز تحریر بخشیده و وقار خاصی را به همراه سایر محصولات ست رومیزی به هدیه می‌آورد. ست های مدیریتی خاتم‌ کاری هدیه ای ارزنده به مناسبت های مختلف جهت هدایای سازمانی و تبلیغاتی شرکت ها و ارگان های خصوصی و دولتی بوده و همیشه به عنوان گزینه های مناسب و جذاب برای هدایای شرکت ها مطرح بوده است.

صنایع دستی اصفهان و صادرات

خاتم‌ کاری های نفیس هفت گردون خیال

هفت گردون خیال مجموعه ای زیبا، اصیل و نفیس از هدایای خاتم کاری خود را در معرض دید و عرضه به متقاضیان محترم قرار داده است.
خاتم کاری از دیرباز گزینه ای شایسته و جذاب جهت هدایای خاص انفرادی و شخصی و نیز سازمانی بوده است. در پاسخ به این نیاز رو به افزایش شرکت هفت گردون در اقدامی ابتکاری، خلاقانه و متفاوت اقدام به طراحی، ساخت و عرضه پکیج های هوشمندانه و منحصر به فرد تحت عناوین بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدایای مناسبتی، هدایای اداری، هدیه خاص، نفیس و فاخر نموده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دریچه‌ای است رو به افق های روشن و زیبا با چشم انداز منحصر به فرد صنایع دستی نفیس و فاخر.

شما نیز مهمان این دنیای شگفت‌انگیز باشید.

بسته اقتصادی گلدان خاتم کاری و دیوان حافظ

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.