10 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > پایه پرچم خاتم

پایه پرچم خاتم

هنر اصیل خاتم‌ کاری پرچم دار شایسته صنایع دستی اصیل و نفیس ایرانی در داخل و عرصه‌ های بین‌ المللی است. اصالت و ظرافت محصولات خاتم جلوه ای فوق العاده و منحصر به فرد دارد و بی جهت نیست که خاتم کاری نه تنها در داخل که فراسوی مرزهای میهن عزیزمان نیز هواداران و مشتاقان فراوانی دارد و گزینه اول انتخاب سوغات بسیاری از گردشگران خارجی مهمان به کشورمان است.

خوشا شیراز و وصف بی مثالش خداوندا نگهدار از زوالش

شهر علم و فرهنگ و ادب آنچه، که دستاورد های گرانقدر داشته است و دارد به تمامی سر آمد و در نوع خود شاهکار می باشد. در حوزه فرهنگ و ادب با پرورش و اجرای نام آوری همچون حافظ و سعدی و در حوزه هنر و صنایع دستی خاتم کاری و…
زادگاه خاتم کاری را شهر شیراز می دانند و انصافاً نیز باید اذعان داشت ظرافت و اصالت خاتم را می‌توان در خاتم شیراز به عینه نظاره‌ گر بود.
حوزه گسترده محصولات خاتم‌ کاری بیانگر محبوبیت و علاقه وافر جامعه به این هنر-صنعت ملی و این میراث گرانقدر است و بر ما فرض است که با شایستگی میراث داری کوشا، متعهد و استوار باشیم.
طیف وسیع و متنوع محصولات خاتم از محصولات خانگی تا محصولات اداری، محصولات فرهنگی، هنری، ارزشی و از سوی دیگر محصولات سرگرمی، تفریحی و ورزشی و همچنین است محصولات تزئینی خاتم.
سازمان ها و مؤسسات و نهادهای بزرگ دولتی و خصوصی جهت اهدای هدایای مناسبتی خود به ویژه هدایای ویژه عید نوروز، همیشه نگاهی خریدار به آثار خاتم داشته و دارند. این امر مسئولیت دست‌اندرکاران، فعالان، هنرمندان و صنعتگران خاتم کار را دو چندان نموده و می بایست این میراث ملی را به بهترین و شایسته ترین صورت ممکن به آیندگان بسپارند.
از حوزه محصولات اداری خاتم کاری که عموماً ست های مدیریتی روی میزی را شامل می شود، کالای امروز را انتخاب نموده و توضیح مختصری پیرامون آن می‌دهیم.
پایه پرچم خاتم کاری که متشکل از یک سطح مربع یا مستطیل با سایز مناسب می باشد، که در وسط دارای پایه پرچم بوده و در انتهای آن پرچم به وسیله بندهایی نازک به پایه نصب می‌شود. این پایه پرچم پرتابل بوده و مناسب برای میز مدیریتی، میز کنفرانس و تریبون های رسمی سخنرانی در جلسات عمومی، دانشگاهی و فرهنگی می باشد.

ست گلدان خاتم کاری

هفت گردون پکیج های ویژه خاتم کاری

شرکت هفت گردون خیال خرسند است که با همکاری اساتید خاتم کار همکار خود توانسته است مجموعه بی نظیری از هدایای خاتم کاری خود را در قالب پکیج هایی متفاوت، جذاب و انحصاری تحت عناوین بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدایای اداری، هدیه خاص، هدیه نفیس، هدیه لوکس، هدیه جدید و… عرضه نماید. پکیج های ابداعی، زیبا و جذاب متشکل از محصولات زیبا و کاربردی صنایع دستی ایران و محصولات مکمل.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرصه ای است برای عرضه ای متفاوت، جذاب و خاص از هدایای صنایع دستی هفت گردون خیال.

گلدان قلمزنی روی مس

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.