30 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران رونق فروش نوروزی

صنایع دستی ایران رونق فروش نوروزی

صنایع دستی ایران نیز همچون سایر حوزه‌ های اقتصادی حساب ویژه‌ ای را برای فروش نوروزی باز می نماید، چرا که به سبب این که صنایع دستی ایران سرشار از بار مفاهیم و ارزش‌های ملی، سنتی و فرهنگی ایران زمین است و بستری به پهنای خاک این سرزمین هنرخیز دارد و از سوی دیگر عید نوروز نیز یکی از برجسته ترین و مهم ترین اعیاد ملی و سنتی ایران زمین است، طبعاً این خاستگاه مشترک در تأثیر و تأثر متقابل نسبت به هم قرار دارند. همانگونه که پیشتر نیز ذکر آن به میان رفته است از رسوم زیبای عید نوروز رسم هدیه دادن است و در ایام پایانی سال شاهد جنب و جوش ویژه در سطح جامعه جهت تهیه هدایای نوروزی می باشیم.
بنابراین زمینه، هنرمندان صنعتگر این عرصه نیز تدارک ویژه ای را برای سال نو داشته و به امید رونق فروش نوروزی بر حجم تولیدات ویژه نوروزی خود افزوده تا پاسخگوی نیاز رو به تزاید بازار در ایام فوق باشند.
صنایع دستی ایران به سبب گستردگی شاخه‌ های زیر مجموعه و تکثر بی نظیر محصولات ارائه شده همیشه به عنوان گزینه‌ ای مطلوب برای تهیه هدایای نوروزی مطرح بوده است.
زیر مجموعه هایی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، قلمکار، قلمزنی، ترمه، میناکاری، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، سفال، سرامیک، شیشه و… هرکدام عناوینی هستند که سهم مهمی را از رونق فروش نوروزی رقم می‌زنند، به ویژه این که طی سالیان اخیر بسیاری از مؤسسات و سازمان ها و ارگان های بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی نیازهای ویژه خود در زمینه هدیه سازمانی، هدیه اداری و هدیه مدیریت را از این حوزه انتخاب و تهیه می نمایند و انتخاب صحیحی را بدین منظور رقم می‌ زنند.

خاتم کاری روی مس

صنایع دستی ایران هفت گردون و عید نوروز

هفت گردون خیال نیز بر خود می بالد که سهمی از این روند را به خود اختصاص داده است، چرا که رونق فروش صنایع دستی یعنی رونق اشتغال بخش های کثیری از جامعه جوان ایران، یعنی پاسداشت این میراث ارزشمند ملی، یعنی گرامیداشت روح هنرجوی ایرانی.
بر همین اساس هفت گردون خیال با اقدامی خلاقانه و طراحی و تولید پکیج های ویژه و انحصاری برای حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه سازمانی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… گامی مهم و بنیادین برداشته است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال در برگیرنده تمامی پیشنهادات فوق بوده و آماده ارائه هر گونه خدمات و مشاوره به متقاضیان محترم هدایای وزین و نفیس صنایع دستی می باشد.

میناکاری عرضه‌ کننده هدایای خاص

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.