31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران لوکس و خاص

صنایع دستی ایران لوکس و خاص

صنایع دستی ایران علیرغم این که هنر-صنعتی است دیرین و دیرپا، اما خوشبختانه به سبب ورود جوانان خلاق، هنرمند و خوش ذوق به این عرصه شاهد عرضه‌ نسل جدیدی از محصولات متنوع صنایع دستی ایران می باشیم، که مطابق با سلیقه نسل‌ های امروزی و نیاز امروز طراحی و عرضه گردیده اند.
این اتفاق نیک در بسیاری از شاخه های متنوع صنایع دستی ایران افتاده است و امید می‌رود در عرصه‌ های دیگر نیز ما شاهد این به‌روزرسانی باشیم.
شاخه های متنوع صنایع دستی ایران همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، میناکاری، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… هر کدام سهمی از این خوان گسترده زیبا را نصیب برده اند و با ارائه محصولات لوکس و خاص توانسته اند نیاز بخش‌ های بزرگی از جامعه به ویژه سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی را به هدیه لوکس و هدیه خاص برآورده سازند.
در سالیان اخیر خوشبختانه شاهد رشد تهیه هدایای سازمانی مورد نیاز ادارات از عرصه صنایع دستی ایران هستیم. صنایع دستی ایران نه تنها میراثی ماندگار و ارزشمند از پیشینیان میهن عزیزمان ایران است که هم اکنون همچون امانتی گرانبها در دستان ما به امانت است، بلکه به سبب گستره جغرافیایی تولید آن که شامل تمامی شهرهای مختلف میهنمان است و همچنین از آن جا که صنایع دستی ایران هنری اشتغال آفرین، زود بازده و ارزآور می باشد، بنابراین هرگونه تلاش در جهت احیا، حفظ، رشد و ترقی آن مستقیماً امری است که منجر به اشتغال آفرینی و رشد اقتصاد ملی خواهد گردید و در صورت حمایت های قانونی لازم و رفع موانع حقوقی و دست و پاگیر می تواند صنعتی ارزآور نیز باشد، امری که اتفاق افتاده است اما مستلزم حمایت بیشتر در جهت بهره وری بیشتر می باشد.

صنایع دستی افتخار ملی

هفت گردون خیال و هدایای لوکس و خاص

بازرگانی هفت گردون خیال طی سال ها حضور پرتلاش و متفاوت در عرصه صنایع دستی با درک ضرورت رفع نیاز جامعه به ویژه ادارات و مؤسسات بزرگ مختلف به هدایای لوکس و خاص، اقدام به طراحی و ساخت پکیج های خاص، لوکس و انحصاری از مجموعه محصولات نفیس و فاخر خود نموده است.
این پکیج های انحصاری برای حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… طراحی و ساخته گردیده اند و علاوه بر آن با توجه به بسته بندی های خاص و جعبه های مستحکم و شکیل، جلوه ای دو چندان و بیش از پیش یافته اند.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دربردارنده تمامی پیشنهادات فوق در قالب پکیج های انحصاری بوده و آماده ارائه هرگونه خدمات لازم در این راستا به متقاضیان محترم می باشد.

ست شکلات خوری سوپر فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.