05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

انگشتر میناکاری

میناکاری هنری است خلاق، دگرگون کننده و زیباساز. چرا این ویژگی‌ها را برای هنر مینا‌کاری قائل می شویم. حتی با نگاهی گذرا به این شاخه مهم و اصلی صنایع دستی ایران می توان این امر را بهتر و عینی تر درک کرد. خلاق است زیرا که توانسته است با خلاقیت و ابتکار نهفته در ذات این هنر حوزه وسیعی پیرامون خود ایجاد نماید و با خلاقیت و ابداع به کار رفته گرایش های متنوع و متفاوتی را در این عرصه خلق نمایند. میناکاری روی سفال شیشه طلا نقره و برنج.
صرف نظر از این زیر ساخت های متفاوت و متنوع ما شاهد خلاقیت در حوزه طراحی و نقوش مینایی می باشیم. از نقوص اسلیمی و گل و مرغ تا ابیات زیبای اشعار شعرای کلاسیک، اسماء اعظم الهی، احادیث معتبر و ایام متأخر مینای طرح پرداز که دارای تفاوت چشمگیری به لحاظ فضاسازی ها، گردشگری ترکیب بندی ها و حتی رنگ آمیزی ها با مینای سنتی است.
یکی از حوزه‌های مهم محصولات جذاب میناکاری عرصه مینا و فلزات گران‌ بها نظیر طلا و نقره می باشد. این حوزه بیشتر ساخت زیورآلات و تزیینات این چنینی را پوشش می دهد. زیورآلات مینا فوق العاده جذاب، ظریف و دوست داشتنی است که خوشبختانه امروز با استقبال فراوان مخاطبین جوان روبروست. بر روی ‏پایه های مسین و طلا و نقره شاهد درخشش آثار مینایی هستیم.
انگشتری های مینا بسیار زیبا و دلنشین است و بیشتر در میان بانوان محترم کاربرد دارد. طرح های مدرن انگشتری های مینا نیز همانند طرح های سنتی و معمول میناکاری در بین بانوان مطلوبیت و متقاضی فراوان دارد. به ویژه جوانان طی سالیان اخیر استقبال شایان توجهی از این محصول زیبا به عمل آورده‌اند. همچنین ساخت زیورآلات مینا توانسته است به عنوان حرفه ای در آمدزا و پول ساز، مطلوب و استقبال ویژه بسیاری از جوانان هنرمند و خلاق را در پی داشته باشد. زیورآلات مینای طراحی و تولید شده توسط جوانان خلاق و هنرمند بسیار جسورانه، متفاوت و خاص می باشد.
از این مجموعه می توان به گردن آویزهای مینا، گوشواره مینا، سنجاق‌ سینه مینا، سنجاق سر مینا، پلاک سینه، گل سینه و… اشاره کرد.

زیورآلات میناکاری

شرکت هفت گردون خیال و میناکاری

میناکاری مطلوب از منظر نگاه هفت گردون مینای استادکار است فاقد پریدگی و بریدگی در سطح مینا، پوشش یکنواخت لعاب و اصالت نقش و جذابیت رنگ.
هفت گردون خیال بر این مبنا هدایای میناکاری خود را سامان بخشیده است و با استفاده از محصولات نفیس مینا کاری خود در پکیج های ابداعی و انحصاری به همراه سایر محصولات صنایع دستی نظیر خاتم‌کاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز، نقره نما، ترمه و قلمکار، محصولات الکترونیکی، لوازم التحریر نفیس، سررسید، دیوان اشعار، کتب مذهبی و محصولات چرمی در قالب پکیج هایی چون بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای مناسبتی، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای اداری، هدیه خاص، ویژه و فاخر ادای دین نموده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دریچه ای است به دنیایی متفاوت از هدایای زیبا، جذاب و کاربردی.

محصولات میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.