05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

تندیس میناکاری

هنر-صنعت میناکاری نیز همانند همتای دیگر خود خاتم‌کاری حضوری گسترده در حوزه هنر-صنعت این مرز و بوم دارد و توانسته است به لطف خلاقیت، ابتکار و تلاش هنرمندان صنعتگر شاغل و فعال در این عرصه جایگاهی والا در عرصه صنایع دستی ایران و نیز حضوری موفق در صحنه بازار عرضه و فروش این محصولات به دست آورد. طیف متنوع و متکثر زیرساخت‌های میناکاری مثل مس و مینا، مینا و شیشه، میناکاری روی سفال، مینا و برنج، میناکاری روی طلا و نقره و همچنین تنوع گسترده طرح و نقش و رنگ آثار مینا و نیز شمول گسترده این نوع محصولات دایره انتخاب متقاضیان را در تهیه هدایا اعم از انفرادی یا سازمانی (جهت هدایای مورد نیاز مناسبتی ادارات سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی) گسترده نموده است. هدایای مورد نیاز شرکت ها و سازمان ها عموماً از حوزه محصولات مس و مینا و بعضاً میناکاری روی سفال تهیه می‌شود. چه اینکه به هر روی استحکام و دوام محصولات میناکاری روی مس در قیاس با محصولات میناکاری روی سفال و میناکاری روی شیشه بیشتر بوده و امر تهیه و بسته بندی و ارسال آن دارای ضریب ایمنی و امنیتی بالاتری می باشد. همچون محصولات خاتم محصولات میناکاری نیز بخش بزرگی از تجهیزات و ادوات مورد نیاز روزانه زندگی را شامل می شود محصولاتی نظیر گلدان، بشقاب، شیرینی خوری، آجیل خوری، میوه خوری، سرویس چای‌خوری، شربت خوری و بسیاری ظروف و لوازم دیگر.
یکی از کاربردهای مینا در طیف هدایا و یادمان‌های اداری مورد مصرف تندیس های ترکیبی می باشد که بسیار زیبا و جذاب بوده و کاربرد فراوانی در مراسم یادمان ها و مناسبت های اداری دارد این تندیس‌ها که ترکیبی است از نقوش اسلیمی و ایرانی مس و مینا در کنار لوگوی فلزی، نقره ای، طلایی و یا پلکسی بی رنگ بر پایه چوبی یا پلکسی که در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه یا تقدیر از سایر همکاران و شرکت‌های طرف همکار به رسم یادبود تقدیم می گردد، که دارای تنوع و ترکیب های فراوانی است و بسیار چشم نواز و تأثیرگذار بوده و اهدای آن حس خاصی از احترام و قدرشناسی را نزد دریافت کنندگان و مخاطبین آن برمی انگیزاند. این امر در دل خود حاوی دو نکته مهم و اساسی است. تبلیغ و معرفی برای شرکت و یا مجموعه مورد نظر و صاحب برند و لوگوی مربوطه، تبلیغ و ترویج صنایع‌ دستی ایران به مثابه میراثی ملی و سنتی به یادگار از پیشینیان.
ترکیب این دو سنبل کهن و مدرن در کنار هم نوعی جذابیت منحصر به فرد بصری را ایجاد می نماید که بسیار دلنشین و تأثیرگذار می‌باشد.

شرکت هفت گردون خیال و هدایای میناکاری

شرکت هفت گردون خیال مبتکر و مبدع ایده های نو در راستای ارج گذاری، رشد، توسعه و ترویج آثار فاخر و نفیس صنایع دستی ایران از جمله هدایای میناکاری در اقدامی مبتکرانه با طراحی و آماده سازی پکیج هایی متنوع متشکل از انواع محصولات زیبای میناکاری در کنار محصولاتی مکمل از سایر شاخه های صنایع دستی همچون خاتم کاری، مس و پرداز، سفال، سرامیک، ترمه و قلمکار، محصولات الکترونیک، چرم، دیوان اشعار و کتب مذهبی نظیر قرآن کریم و منتخب مفاتیح تحت عناوین بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، ویژه و نفیس و بسیاری از عناوین دیگر گامی مهم و متفاوت در این راستا برداشته و پیشنهادات جذابی را جهت رفع نیازهای افراد، ارگان ها، سازمان ها و تشکل های دولتی و خصوصی ارائه نموده است که با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال می‌توان با مشاهده و انتخاب گزینه مورد نظر خریدی متفاوت و امن را تجربه نمایید.

پکیج های هفت گردون پیشنهادی است تأمل‌برانگیز، دوست داشتنی و متفاوت.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.