31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > نیم ست میناکاری روی برنج

نیم ست میناکاری روی برنج

زیبایی و اصالت هنر ایرانی را تماماً می توان در آثار و محصولات متنوع و فوق العاده میناکاری یافت. روح حاکم بر محصولات زیبای صنایع دستی ایران سرشار از حس تعالی، آرامش و معنویت است و در محصولات میناکاری این امر نمودی دو چندان یافته است. به ویژه در حوزه محصولات میناکاری روی طلا، نقره و برنج، سه حوزه‌ای که عموماً محصولاتی از رسته زیورآلات را پوشش می‌دهد.
حوزه‌ای دارای تنوع بی نظیر، خلاقانه، جذاب و دوست داشتنی. دنیای زیورآلات میناکاری روی فلزات دارای آنچنان تنوع و گستردگی ای است که شاید بتوان گفت تعجب برانگیز می باشد. خصوصاً با ورود جوانان خوش ذوق، نوگرا، هنرمند و خلاق به این عرصه شاهد تغییرات شگرف در طراحی، ساخت و تزئینات آن هستیم. در واقع می‌توان نظاره‌ گر تلفیقی از سنت و مدرنیته بود، که به زیبایی هرچه تمام تر و در یک هم پوشانی جذاب جلوه نمایی می‌نماید.
حوزه محصولات میناکاری ذاتاً دارای تنوع بسیاری است و در زیرساخت های متفاوت و طبعاً کارکردهای متفاوت عرضه می شوند، که شامل میناکاری روی مس (به پرچم داری اصفهان پایتخت صنایع دستی ایران) میناکاری روی سفال (به پیشگامی و پرچم داری همدان و لالجین شهر جهانی سفال) میناکاری روی شیشه، میناکاری روی فلزات (اعم از طلا، نقره و برنج) میناکاری روی چوب.
محصول مدنظر این گفتار از حوزه محصولات میناکاری روی برنج می باشد. نیم ست های زیبای برنجی مزین به آرایه های زیبا و خاص میناکاری. متشکل از یک عدد گردن آویز فوق‌العاده و دو عدد گوشواره زیبا که با نهایت ظرافت، هنرمندی و خلاقیت طراحی و تولید گردیده اند و مورد پسند بانوان گرامی در هر رده سنی و اجتماعی می باشد. زیورآلات میناکاری طلا، نقره و برنج هدایایی ارزنده و محبوب هستند که در مناسبت‌ های مختلف به ویژه در ایامی خاص همچون روز زن، روز مادر، روز دختر، تولد و جشن فارغ التحصیلی بسیار دارای کاربرد بوده و ماندگار است.
خاطره ای شیرین و دوست داشتنی هم برای اهداکنندگان و همه هدیه گیرندگان رقم خواهد خورد.

راهنمای خرید صنایع دستی

هفت گردون خیال میناکاری و هدایای متفاوت

شرکت هفت گردون خیال با درک ضرورت تغییر نگاه در عرصه تولید و عرضه صنایع دستی، به منظور رشد، تعالی و گسترش آن و نیز میراث داری شایسته از این میراث گرانقدر، در اقدامی ابداعانه و خلاق با طراحی و تولید پکیج های متفاوت، جذاب و زیبا از مجموعه محصولات صنایع دستی خود به ویژه هدایای میناکاری، محصولاتی ویژه و خاص را برای علاقمندان و متقاضیان گرامی این دست محصولات تدارک دیده است که همه پکیج های فوق تحت عناوین بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای سازمانی، هدایای اداری، هدیه جدید، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدایای مناسبتی و… در وبسایت جامع هفت گردون خیال در معرض دید و انتخاب مراجعین محترم قرار داده شده است. وبسایت جامع هفت گردون خیال دریچه ای است رو به گلستان رنگین و زیبا از محصولات صنایع دستی اصیل و نفیس ایرانی.

ست گلدان و بشقاب میناکاری اصیل

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.