31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > بستنی خوری میناکاری روی شیشه

بستنی خوری میناکاری روی شیشه

وقتی ذوق و هنر ایرانی با چاشنی خلاقیت و ابتکار ترکیب شود، شاهد خلق آثاری ماندگار، زیبا و اصیل خواهیم بود. هنر مینا‌کاری هنری است که در آن زمینه برای بروز نوآوری، خلاقیت، ابتکار، تنوع و تکثر فراهم است. این هنر اصیل، دیرپا و زیبای ایرانی قرن هاست که به حیات پربار و پر دستاورد خود ادامه داده و هم اکنون به عنوان میراثی ارزشمند در دستان ما و در برابر دیدگانمان است.
هنر اصیل میناکاری دارای تنوع بسیاری در طرح، نقش، رنگ، اجرا و همچنین تنوع چشمگیری در زیر ساخت می‌باشد، تنوعی که باعث می شود تمامی سلائق متفاوت و موجود در جامعه به واسطه آن پوشش داده شود، به ویژه اینکه با ورود جوانان هنرمند خلاق به عرصه صنایع‌ دستی به ویژه حوزه میناکاری روی سفال، شیشه، طلا و نقره شاهد تنوع و تکثر بی‌ نظیری در عرضه محصولات این حوزه می باشیم.
همانطور که عنوان شد میناکاری در زیر ساخت های متنوعی عرضه میگردد که شامل میناکاری روی مس، سفال، شیشه، طلا، نقره، برنج و چوب می باشد. طبعاً محصولات هر حوزه متفاوت با سایر گرایش های آن می باشد. در حوزه محصولات میناکاری روی شیشه که البته از قدیمی ترین های این شاخه از صنایع دستی ایران می باشد، شاهد ظروفی بسیار زیبا و شامل انواع بشقاب و کاسه های متنوع، شیرینی خوری های تخت و پایه دار، گلدان های زیبا و خاص، انواع سرویس های چای و شربت خوری، آجیل خوری، محصولات تزئینی و دکوراتیو می‌باشیم.
محصولات میناکاری روی شیشه عمدتاً در چهار رنگ عرضه میگردند شامل : آبی لاجوردی، قرمز، سبز و زرد که تابش نور و نور رنگی ساطع شده از آن جلوه بسیار فوق‌ العاده ای ایجاد می‌کند.
محصول مورد معرفی امروز کاسه های پایدار بستنی خوری طرح خورشیدی است، که بسیار زیبا و خلاقانه طراحی و تولید گردیده اند و در چهار رنگ عرضه می‌شود، که هر کدام زیبایی ویژه خود را دارد. این بستنی خوری های پایه دار در کنار سایر محصولات زیبای میناکاری روی شیشه، در سرویس پذیرایی فوق العاده جذاب و دوست داشتنی بوده و به عنوان هدیه ای ماندگار در مناسبت هایی همچون روز مادر، روز زن و سالروز تولد بسیار تأثیرگذار و خاص است.

ست گلدان و بشقاب میناکاری اصیل

هدایای میناکاری و شرکت هفت گردون خیال

هفت گردون با مجموعه‌ ای زیبا از هدایای میناکاری شامل انواع گلدان و بشقاب، سنگاب و آجیل خوری با زیرساخت مس و همچنین انواع هدایای میناکاری روی سفال زیبا و خاص در خدمت متقاضیان عزیز این دست آثار زیبا و جذاب می باشد. پکیج های انحصاری هفت گردون متشکل است از هدایای مختلف و متنوع از جمله محصولات زیبایی میناکاری تحت عناوین : بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیریتی، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… جهت ارائه به متقاضیان محترم هدایای زیبای هفت گردون خیال عرضه گردیده است، که می‌توانید با ورود به آن از تمامی دستاورد های زیبای ارائه شده جهت مشاهده، انتخاب و خرید بازدید به عمل آورید.

ست گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.