28 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > ساعت دیواری میناکاری روی سفال

ساعت دیواری میناکاری روی سفال

هنر-صنعت میناکاری جلوه ای بی نظیر از رنگین کمان خوش نقش آسمان صنایع دستی ایران است، که پس از طراوت باران نقش می‌بندد. نقشی که از دل برآمده و بر دل می‌نشیند. نقشی برخاسته از نگاهی متعالی، آسمانی و آرام‌ بخش. نقشی پررنگ و نگار، افسونگر و فریبا.
هنر مینا‌کاری هنری اصیل و مردمی است. مردمی از آن روی که میناکاران و صنعتگران آن از دل جامعه بر خواسته و آثاری را عرضه و خلق نموده‌اند که عطش جامعه را به زیبایی و نقش و رنگ سیراب می نماید. هنر مینا‌کاری دارای شمولی گسترده شده هم در زمینه زیرساخت، هم در زمینه طرح و نقش و هم در زمینه رنگ بندی و رنگ آمیزی است.
انواع شاخه های مهم آن را می‌توان تحت سرفصل هایی چون میناکاری روی مس، سفال، شیشه، طلا، نقره، برنج و چوب تقسیم بندی نمود.
محصولات حوزه میناکاری روی مس و همچنین میناکاری روی طلا بسیار گسترده، متنوع، کاربردی، دکوراتیو و جذاب بوده و بلاشک می‌تواند تمامی سلایق را پوشش دهد. به ویژه این که در سالیان اخیر شاهد ورود جوانان خوش آتیه، هنرمند و خلاق به این عرصه می باشیم، حضوری که توانسته است خالق نگاهی متفاوت، امروزی و جوان پسند باشد. به ویژه در عرصه محصولات میناکاری روی سفال باعث خوشوقتی است که شهر لالجین همدان به عنوان پایتخت سفال ایران توانسته شهر جهانی سفال در این عرصه ثبت گردد و موجب افتخار مجموعه صنایع‌ دستی ایران در عرصه های بین المللی گردد. یکی از محصولات زیبا و خاص این شاخه، ساعت دیواری میناکاری روی سفال می باشد که در ابعاد و اشکال مختلف طراحی و خلق گردیده‌اند و صرفنظر از جنبه کاربردی آن (زمان سنج) دارای وجه بسیار ویژه‌ای به عنوان اثری دکوراتیو و زینت بخش بوده و زیبایی خاصی به دیوار مورد نصب می‌بخشد.

ست گلدان میناکاری

هفت گردون خیال هدایای زیبای میناکاری و پیشنهادات ما

شرکت هفت گردون خیال همواره به هدایای میناکاری خود که حاصل دست استادکاران ارجمند همکار مجموعه می باشد، به چشمی خاص می‌نگرد. این نگاه ویژه موجب گردیده است تا هفت گردون در چیدمان پکیج های انحصاری و ابداعی خود به شایستگی از این محصولات بهره برده و پیشنهادات جذابی را به متقاضیان گرامی ارائه دهد.
پکیج هایی چون بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای اداری، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای فاخر و…
وبسایت جامع هفت گردون شما را با مجموعه ای زیبا از هدایای میناکاری و سایر محصولات نفیس صنایع دستی آشنا ساخته و بستری مناسب فراهم آورده است برای متقاضیان محترمی که به دنبال تهیه هدایای نفیس و زیبای صنایع دستی می باشند.

صنایع دستی یک الگو

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.