01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

ساعت میناکاری

صحبت از میناکاری که می شود بی‌اختیار آسمان نیلگون، گنبدهای فیروزه‌ای، اماکن مقدسه، جذبه های عارفانه و جلوه های معنوی در ذهن آدمی نقش می‌بندد. گویی میناکاری عصاره تمام این نمودهای آسمانی و روحانی است. نقوش اسلیمی و گل و مرغ، ستاره های چند پر تلفیق زیبایی آبی لاجوردی و فیروزه‌ای با پس زمینه لعاب سفید و جابجا رنگ های نارنجی و آجری پخته،محصولات و هدایای میناکاری را به محصولی خاص تبدیل نموده است.در بیشتر کاشی کاری های اماکن تاریخی در شهر اصفهان و سایر شهرهای ایران با نقوشی آشنایی روبرو می‌شویم خطوط و نقوش ای که بارها و بارها در گلدان های مینا، بشقاب های مینا، گز خوری، آجیل خوری، قندان و سرویس آن را دیده ایم و این امر بیانگر پیوستگی، نگرش و دیدگاه صنعتگران هنرمند میناکار و استادان معمار سازنده بناهای تاریخی است.ظروف و قطعاتی که مزین به مینای اصیل است در بعضی موارد در ترکیب با خاتم پدید آورنده آثاری بسیار زیبا و نفیس می‌شوند. مانند قاب تابلو های ترکیبی که در آن شاهد ترکیب خاتم، مینا و مینیاتور هستیم یا ساعت دیواری خاتم که ترکیبی زیبا از خاتم کاری و میناکاری را شاهد هستیم. در اثر مورد معرفی این سخن در مقاله امروز ساعت میناکاری ما شاهد ترکیب زیبا و جذاب خاتم و مینا هستیم ترکیبی دلنشین از دقت و لطف، ظرافت و لطافت، نظم و روح در ساعت‌های خاتم و مینا با طراحی های متفاوت زیبایی وجود دارند. ساعت های چهارگوش، ساعتهای گرد، ساعت های خورشیدی که هرکدام زیبایی ها و جلوه های ویژه خود را دارند و در سایزهای متفاوت عرضه می گردند.
با ساعت های مینا و خاتم گویی ارزش و اعتبار زمان بیشتر و در عیاری بالاتر سنجیده می‌شود.

هفت گردون خیال و محصولات میناکاری

همانند سایر زیرمجموعه‌های صنایع دستی، میناکاری نیز در هفت گردون خیال شأن و اعتبار ویژه‌ای را داراست. محصولات زیبای خاتم هفت گردون شامل انواع گلدان ها و بشقاب های میناکاری استادکار، آجیل خوری های پایه دار و قلمزنی شده زیبا در حاشیه های دور تا دور، ساعت های دیواری خورشیدی و… است که در قالب پکیج های پیشنهادی متنوع و یا به صورت مجزا و جداگانه به متقاضیان محترم عرضه می‌گردد.
بسته های پیشنهادی و زیبای هفت گردون خیال دارای تنوع و گستردگی بالایی است. همانند بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی و سازمانی، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص و ویژه با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال می توانید از تمامی پکیج ها و محصولات شرکت بازدید به عمل آورده و ثبت سفارش بدهید.

ساعت خاتم میناکاری خورشیدی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.