05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > شمعدان میناکاری روی سفال

شمعدان میناکاری روی سفال

میناکاری از سرشاخه‌های اصلی و متنوع مجموعه صنایع دستی ایران می باشد. مهمترین و شاخص‌ترین مرکز تولید و عرضه انواع محصولات میناکاری هم اکنون شهر اصفهان است که پیشتاز در ارائه و عرضه انواع محصولات میناکاری اعم از میناکاری روی سفال، مس،شیشه، برنج، طلا و نقره می باشد. محصولات بی نظیر و جذاب که زینت بخش هر محفل و مکانی است و نگاه را به سوی خود می کشاند.
حوزه محصولات میناکاری بسیار وسیع و متنوع بوده. صرف نظر از زیرساخت های متنوع محصولات میناکاری که بدان اشاره رفت، نوع محصولات نیز دارای تنوع گسترده و چشمگیر می‌باشد که شمولی گسترده را دربرمی‌گیرد. جلوه ویژه محصولات میناکاری بگونه‌ای است که کمتر بیننده و ناظری است که از زیبایی و ملاحت آن بهره نبرد. در سری جدیدتر محصولات عرضه شده شاهد نوآوری از استفاده از رنگهای گوناگون در محصولات میناکاری می‌باشیم. رنگ هایی نظیر قرمز و قهوه ای به محصولات میناکاری راه یافته است. محصولات میناکاری عموماً در زمینه رنگهای خانواده آبی، سرمه‌ای و سفید دسته بندی و ارائه می گردند. لیکن امروزه شاهد حضور رنگ‌های بیشتر از جمله دو رنگ ذکر شده در آثار میناکاری می‌باشیم.
میناکاری روی سفال یکی از شاخه‌های مهم از زیر مجموعه‌های میناکاری است که به ویژه در شهر لالجین همدان به عنوان قطب محصولات سفالین شناخته می شود. ظروف و تجهیزات سفالین دارای متقاضیان فراوانی به ویژه از میان نسل های جدید امروزین است.
محصول مورد معرفی امروز از شاخه میناکاری روی سفال بوده که جلوه و زیبایی بی نظیری دارد.
شمعدان جفت میناکاری
این شمعدان با طراحی فوق العاده خود بسیار خاص بوده و تماماً از سفال ساخته شده است، اما ظریف، متفاوت و دیدنی. شیشه این شمعدان ساخته شده از سفال بوده که به شکل لاله طراحی گردیده است در نتیجه فقط نور را از بالا ساطع می نماید. پایه آن نیز در اشکال متفاوتی طراحی و ساخته می گردد که در ترکیب با بخش فوقانی شاهد اثری متفاوت، دیدنی و زیبا خواهیم کرد.

مینای هفت گردون

شرکت هفت گردون خیال از هدایای میناکاری زیبا و اصیل به کرات در چیدمان چند وجهی پکیج های خود بهره می برد. پکیج های حاوی محصولات میناکاری جلوه و جلای ویژه‌ای دارد، محصولاتی همچون بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیران، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدیه خاص، ویژه و فاخر ترکیبی از محصولات صنایع دستی از جمله میناکاری بوده که دارای کاربرد و همچنین جلوه ای متفاوت، شکیل و جذاب است.
با اهدای پکیج های متفاوت هفت گردون خاطره ای ماندگار و متفاوت را از خود در اذهان بر جای می گذارید.

صنایع دستی یک الگو

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.