09 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > شیرینی خوری میناکاری روی مس گلبرگی

شیرینی خوری میناکاری روی مس گلبرگی

زیبایی دارای تجلیات گوناگونی است. گاهی در رنگی زیبا، زمانی در طرحی خاص و هنگامی در نقشی و ساختی متفاوت.
شاید بتوان زیبایی را امری نسبی دانست که در فرهنگ های متفاوت معانی متفاوتی را رقم می‌زند. بعضی زیبایی را در سادگی می دانند و برخی در جلال و شکوه و عظمت. به سختی بتوان به معنای واحدی برای این مقوله دست یافت. لیکن در فرهنگ اصیل و پربار ایرانی در بعضی از سرفصل ها و نکات شاید بتوان نوعی توافق و وفاق همگانی را مشاهده نمود و یکی از آن سرفصل‌ ها حوزه صنایع دستی ایرانی است، صنایعی آمیخته به هنر، اصالت، صداقت، رمزآلود و بسیاری خصوصیات دیگر.
به باور عموم زیبایی یکی از اصلی ترین و برجسته ترین صفات صنایع دستی ایران است، صنایع متنوع و متکثر با صدها شاخه و گرایش. سرفصل هایی چون : خاتم کاری، میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، ترمه، قلمکار، منبت، معرق، فرش و گلیم و گبه، نگارگری، قلمزنی و… در این میان هنر-صنعت میناکاری یکی از شاخص‌ ترین های صنایع دستی متنوع ایران است که خود از چند گرایش عمده چون میناکاری روی مس، سفال، شیشه، طلا، نقره، برنج و چوب تشکیل شده است، با کارکردهایی متنوع.
شاخه محصولات میناکاری روی مس دارای گستردگی و تنوع فوق‌ العاده‌ای بوده و از این حوزه می توان هدایای میناکاری بسیاری را انتخاب نمود و اهدا کرد. محصولات میناکاری روی مس در زمینه ظروف و تجهیزات خانگی حرف بسیاری برای گفتن دارد یکی از محصولات برجسته آن شیرینی خوری های پایه داری است که صفحه بالایی آن به صورت گلبرگی فوق العاده زیبا طراحی گردیده و همانند گلی شکفته بر شاخه های زیبا می‌درخشند. معمولاً این گل ها ۸ پر طراحی می گردند و هر گلبرگ آن نقشی ویژه دارد که در مجموع محصول فوق العاده ای را رقم می‌زنند. این محصول می تواند در دایره انتخاب شما به عنوان هدیه ای ارزشمند قرار گیرد و خاطره ای ماندگار برای شما و هدیه گیرنده رقم بزند.

ست بشقاب میناکاری

میناکاری هفت گردون خیال

هدایای میناکاری هفت گردون خیال حاصل دست هنرمندانه استادکاران مینای همکار هفت گردون بوده که در مجموعه هدایای صنایع دستی عرضه شده شرکت جایگاه خاص و والایی دارند.
هفت گردون در چیدمان پکیج های متفاوت و جذاب و ابداعی خود از محصولات اصیل و زیبای میناکاری به تناسب و به شایستگی بهره می برد. پکیج های جذاب شرکت با عناوینی چون : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای اداری، گردشگری هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… گزینه های بسیار مناسبی برای انتخاب و رفع نیاز متقاضیان محترم هدایای نفیس صنایع دستی است که در وبسایت جامع هفت گردون خیال در معرض دید و انتخاب علاقمندان گرامی قرار داده شده است.
ست بشقاب و گلدان و قندان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.