31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

قندان میناکاری

مینا و مس یکی از سر شاخه‌های مهم و عمده میناکاری می باشد که دارای طیفی وسیع و متنوع از محصولات کاربردی و نیز تزئینی است. اصفهان پیشقراول هنرهای زیبای صنایع دستی ایران قطب مهم تولید و عرضه محصولات زیبا، اصیل و متنوع میناکاری با زیرساخت مس بوده و در این زمینه حرف اول را می‌زند. همان گونه که در حوزه محصولات میناکاری روی سفال، لالجین همدان پایتخت سفال ایران پیشتاز تولید و عرضه محصولات میناکاری روی سفال میباشد. میناکاری علاوه بر محصولات گوناگون بر زیر ساخت های متنوع و گوناگونی نیز ارائه می گردد که هر کدام دارای ویژگی های جذاب و منحصر به فرد خود می باشد. از جمله میناکاری روی شیشه، برنج، طلا و نقره.
محصولات زیبای میناکاری روی مس طیف وسیعی از محصولات، ادوات و تجهیزات مورد مصرف در زندگی روزمره ما را شامل می شود. محصولاتی که علاوه بر زیبایی هر چه تمام تر دارای کاربرد های متنوع و مختلفی می باشد از جمله انواع بشقاب ها در سایز ها، طرح ها و رنگ بندی های گوناگون، انواع شیرینی خوری تخت، گود، پایه دار و ساده، آینه و شمعدان، آجیل خوری، شکلات خوری، انواع قاب تابلو های ترکیبی زیبا با خاتم، سنگاب، سرویس چای خوری، سرویس شربت خوری و…
محصول مورد معرفی در این گفتار قندان میناکاری می باشد که در سرویس چای خوری میناکاری و نیز به تنهایی دارای جلوه ویژه‌ای می باشد. این قندان زیبا بر پایه مس و نقش زیبای مینای کار شده بر آن در طرح ها و اندازه های متنوع و مختلفی تولید و عرضه گردیده اند که می تواند پاسخگوی سلیقه های مختلف باشد. استفاده از این قندان زیبا حتی در دفاتر و ادارات نیز توصیه می گردد، چرا که میناکاری یکی از هنرهای اصیل و برجسته ایران است که رویکرد خرید کالای ایرانی به ویژه صنایع دستی اصیل و نفیس ایرانی که میراث درخشان پیشینیان ماست و هم اکنون چونان امانتی گرانبها در دستان ماست، رو به رشد و گسترش است.

ست بشقاب و گلدان میناکاری

خرید میناکاری هفت گردون و پیشنهاد‌های جذاب

شرکت هفت گردون خیال نگاهی ویژه به هدایای میناکاری و این هنر زیبا، اصیل و نفیس دارد. محصولات میناکاری هفت گردون خیال با جایگیری در پکیج های ابداعی و انحصاری هفت گردون در کنار سایر محصولات صنایع دستی ایران و محصولات مکمل نظیر محصولات چرمی، محصولات الکترونیکی، دیوان اشعار، کتب مذهبی و… هدایایی ارزشمند را رقم زده‌اند.
پکیج هایی نظیر بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، هدایای تبلیغاتی، هدایای اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدیه فاخر و…
با رجوع به وبسایت جامع هفت گردون خیال می توانید از مجموعه محصولات زیبایی هفت گردون شاخه میناکاری و نیز پکیج های انحصاری هفت گردون خیال و سایر محصولات متنوع و متفاوت بازدید به عمل آورده و نسبت به انتخاب و تهیه هدایای مورد نظر خود و یا مجموعه محترمتان اقدام نمایید و تجربه خریدی متفاوت، جذاب امن و به صرفه را به ارمغان ببرید.

هدیه اقتصادی بشقاب میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.